Η Subaru παρουσίασε το νέο Impreza WRX TR. Μπορεί να μην είναι STI, όμως έχει και αυτό τη δική του αίγλη προσπαθώντας να θυμίσει κάτι από το παρελθόν. Το ιαπωνικό μοντέλο ξεχωρίζει από τη μεγάλη μαύρη μάσκα, με το λογότυπο της Subaru να βρίσκεται στη μέση. Τα LED φωτιστικά σώματα με τα LED φώτα ημέρας, οι νευρώσεις στο καπό, αλλά και ο αεραγωγός δείχνουν πως οι Ιάπωνες δεν άλλαξαν και πολλά σε σχέση με το προηγούμενο WRX.

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα LED φωτιστικά σώματα, η πολύ λεπτή αεροτομή, ο διαχύτης και η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης. Το αμάξωμα ολοκληρώνεται με τις ζάντες αλουμινίου satin gray μεγέθους 19”, με ελαστικά Bridgestone Potenza S007 και διαστάσεις 245/35. Στο εσωτερικό δεσπόζουν τα bucket δερμάτινα καθίσματα της Recaro με τις κόκκινες ραφές, ενώ υπάρχει το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια, ο δερμάτινος επιλογέας ταχυτήτων και τα πεντάλ αλουμινίου.

Μηχανικά το νέο Subaru Impreza WRX TR τροφοδοτείται από το γνωστό 4κύλινδρο Turbo Boxer κινητήρα χωρητικότητας 2,4 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 275 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 35,6 κιλά. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, με την κίνηση να μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς.

Για να σταματήσει το Impreza WRX TR, η ιαπωνική εταιρεία προτίμησε τα φρένα της Brembo με τις κόκκινες 6πίστωνες δαγκάνες μπροστά και τις διπίστονες πίσω, με δίσκους 340 χιλιοστών μπροστά και 326 χιλιοστών πίσω. Επιπλέον, η ανάρτηση είναι πιο σκληρή, ενώ υπάρχει και το επαναρυθμισμένο σύστημα διεύθυνσης.

Σίγουρα, το νέο Subaru Impreza WRX TR δεν είναι WRX STI, αλλά προσπαθεί να φτάσει όσο πιο κοντά γίνεται με την παρακαταθήκη που έρχεται. Δυστυχώς όπως δείχνουν τα πράγματα στην ελληνική αγορά δε θα υπάρχει, αλλά ποιος μπορεί να αρνηθεί μια παραγγελία από όποιον το θέλει έστω και μέσω Ιταλίας; Η τιμή σύμφωνα με τις πληροφορίες θα φτάσει περίπου στα 48.000$ στην αμερικάνικη αγορά, ενώ στις αντιπροσωπείες αναμένεται να βρεθεί μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2024.