Η Peugeot πριν λίγο καιρό είχε αποκαλύψει το νέο λογότυπο, το οποίο όπως έχει ανακοινώσει θα έμπαινε στο νέο 308. Τώρα οι Γάλλοι αποκάλυψαν το νέο τους μοντέλο με το νέο λογότυπο να δεσπόζει στη μάσκα και να δείχνει πως η Peugeot περνάει σε μια νέα εποχή. Φυσικά τα 7.000.000 πωλήσεις που έχει κάνει το 308 είναι αυτό που το κάνει ένα από τα δυνατά χαρτιά της αγοράς.

Μπαίνοντας στην τρίτη γενιά το γαλλικό μοντέλο πλέον αλλάζει σε όλους τους τομείς. Το νέο μοντέλο βασίζεται στην πλατφόρμα EMP2 (Efficient Modular Platform), με το μήκος να φτάνει τα 4,36 μέτρα (αυξημένο 11 εκατοστά σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο), το πλάτος να είναι 1,85 μέτρα, το ύψος να φτάνει τα 1,44 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο είναι 2,67 μέτρα. Η κυψελωτή μάσκα, με το μακρύ καπό και τα LED φωτιστικά σώματα, μαζί με τα LED φώτα ημέρας που βρίσκονται αριστερά και δεξιά προσδίδουν τη διαφορετική όψη.

Τα καπάκια των καθρεπτών και οι ζάντες αλουμινίου είναι βαμμένα σε μαύρο χρώμα για να κάνουν αντίθεση με το χρωματισμό του αυτοκινήτου εκτός αν η προτίμηση του υποψήφιου αγοραστή είναι να αγοράσει το αυτοκίνητο σε μαύρο χρώμα. Στο πίσω μέρος προσπαθεί να δώσει μια πιο Coupe μορφή, με την αεροτομή στο τελείωμα της οροφής, τα LED φωτιστικά σώματα και τη διπλή απόληξη της εξάτμισης.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει αμέσως το αναβαθμισμένο i-cockpit, το οποίο περιλαμβάνει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων μεγέθους 10”, αλλά και την οθόνη αφής μεγέθους 10”, με το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Επιπλέον, στην οθόνη αφής βρίσκονται ενσωματωμένες και οι ρυθμίσεις για τον κλιματισμό, αλλάζοντας τα δεδομένα. Το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας μπορεί να κρατήσει στη μνήμη του 8 διαφορετικά προφίλ, αλλά και να φορτίζει ταυτόχρονα δύο smartphone. Ο πλοηγός της TomTom και η αναγνώριση φωνής κάνει ακόμα πιο εύκολη την πρόσβαση στον οδηγό και τους επιβάτες.

Το νέο σπορ τιμόνι διαθέτει δύο ακτίνες, τα χειριστήρια, ενώ στο κάτω μέρος κόβει τον κυκλικό σχεδιασμό του περιλαμβάνοντας τα χαρακτηριστικά της έκδοσης κυρίως στην έκδοση GT. Οι αποθηκευτικοί χώροι είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικοί στο εσωτερικό, καθώς υπάρχουν συνολικά 34 λίτρα για τον οδηγό και τους επιβάτες, ενώ στο πορτμπαγκάζ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 412 λίτρα.

Από μηχανικής πλευράς θα υπάρχουν εκδόσεις βενζίνης, πετρελαίου και δύο υβριδικά συστήματα. Οι εκδόσεις βενζίνης θα είναι με τον PureTech κινητήρα χωρητικότητας 1,2 λίτρων, με 110 και 130 ίππους, ενώ η μια έκδοση πετρελαίου θα είναι με τον BlueHdi κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 130 ίππους. Το βασικό υβριδικό σύστημα θα αποτελείται από τον κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,6 λίτρων, με τους 150 ίππους και τον ηλεκτροκινητήρα των 110 ίππων. Η συνδυαστική ισχύς και των δύο κινητήρων θα φτάνει τους 180 ίππους, ενώ μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα θα μπορεί να διανύσει 60 χιλιόμετρα.

Στη δεύτερη και πιο ισχυρή περίπτωση θα υπάρχει ο ίδιος βενζινοκινητήρας, αλλά με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 180 ίππους, με τη συνολική ισχύ και των δύο κινητήρων να φτάνει τους 225 ίππους. Και στις δύο περιπτώσεις η μπαταρία ιόντων λιθίου θα είναι η ίδια, συνολικής χωρητικότητας 12,4 kWh, η οποία θα διατίθεται με μονοφασικό φορτιστή 3,7 kW και προαιρετικά με αυτόν των 7,4 kW. Όλες οι εκδόσεις του 308 θα είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητες.

Όπως είναι αναμενόμενο το νέο μοντέλο θα διαθέτει όλα τα νέα συστήματα ασφαλείας. Σε αυτά θα υπάρχει και το πακέτο Drive Assist 2.0 με προσαρμοζόμενο Cruise Control και λειτουργία Stop and Go. Επιπλέον, θα υπάρχει το σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, το οποίο θα προσφέρει τρεις νέες λειτουργίες.

Η πρώτη θα είναι η ημιαυτόματη αλλαγή λωρίδας, όπου θα πληροφορεί ότι μπορεί να γίνει το προσπέρασμα του προπορευόμενου αυτοκινήτου και στη συνέχεια θα προτείνει την επιστροφή στη λωρίδα κυκλοφορίας, με ταχύτητες από 70 έως 180 χλμ/ώρα, η δεύτερη είναι το σύστημα προσαρμογής της ταχύτητας σύμφωνα με τις πινακίδες των ορίων κυκλοφορίας και η τρίτη είναι η προσαρμογή της ταχύτητας εντός των στροφών, που βελτιστοποιεί την ταχύτητα του αυτοκινήτου ανάλογα με την καμπυλότητα του δρόμου, έως τα 180 χλμ/ώρα.

Το νέο Peugeot 308 υπόσχεται πως μπορεί να προσφέρει αυτά που θέλει τόσο ένας οικογενειάρχης, αλλά και ένας νέος οδηγός που θέλει να συμβιώσει με ένα αυτοκίνητου που θα του προσφέρει τα πάντα. Το νέο 308 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της πόλης Mulhouse της Γαλλίας. Η παραγωγή θα ξεκινήσει στο διάστημα Σεπτεμβρίου-Οκτωβρίου, με τις πρώτες παραδόσεις να είναι προγραμματισμένες για το τέλος του χρόνου.