Η Hyundai αποκάλυψε το νέο μικρό SUV, με την ονομασία Bayon. Το νέο μοντέλο όπως φαίνεται διαθέτει σύγχρονη εμφάνιση, μεγάλο εσωτερικό για την κατηγορία του, όλες τις νέες τεχνολογίες, αλλά και ήπια υβριδικά συστήματα από μηχανικής πλευράς. Μπορεί να είναι μικρότερο από το Kona, αλλά δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα άλλα οχήματα των Κορεατών. Η ονομασία του Bayon έρχεται από την πόλη Bayonne, η οποία βρίσκεται στα νοτιοδυτικά της Γαλλίας. Η ακριβής τοποθεσία της είναι ανάμεσα στις ακτές του Ατλαντικού και στα βουνά των Πυρηναίων, ενώ φημίζεται για αυτούς που θέλουν να κάνουν ιστιοπλοΐα, αλλά και πεζοπορία.

Το νέο Bayon έχει μήκος 4,18 μέτρα, πλάτος 1,77 μέτρα, ύψος 1,49 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο του φτάνει τα 2,58 μέτρα. Στο μπροστινό μέρος οι ομοιότητες με το Kona είναι πολλές. Η μεγάλη μάσκα δεν έχει το σήμα της Hyundai στο κέντρο, αφού βρίσκεται ακριβώς από επάνω, ενώ τα LED φώτα ημέρα και τα LED φωτιστικά σώματα που είναι ξεχωριστά δένουν αρμονικά.

Στο πίσω μέρος δεσπόζουν τα LED φωτιστικά σώματα που ενώνονται με μια λεπτή κόκκινη γραμμή, καθώς και η αεροτομή στο τελείωμα της οροφής. Η εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνεται με τις ζάντες μεγέθους των 15”, αλλά και τις ζάντες αλουμινίου μεγέθους 16” ή 17”. Ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε 9 χρώματα, μεταξύ των οποίων βρίσκεται και το ολοκαίνουργιο Mangrove Green Pearl. Τα υπόλοιπα χρώματα είναι τα Phantom Black Pearl, Polar White, Sleek Silver Metallic, Elemental Brass Metallic, Dragon Red Pearl, Aqua Turquoise Metallic, Aurora Grey Pearl και Intense Blue Pearl.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η ψηφιακή οθόνη του πίνακα οργάνων μεγέθους 10,2”, ενώ υπάρχει και η οθόνη αφής μεγέθους 8” ή 10,2”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Τα συστήματα Apple CarPlay & Android Auto κάνουν παιχνίδι τη σύνδεση με τα smartphone, ενώ υπάρχει ο ατμοσφαιρικός LED φωτισμός, το ηχοσύστημα της Bose, ασύρματος φόρτισης κινητού τηλεφώνου και 3 θύρες USB. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 411 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων ανεβαίνει στα 1.205 λίτρα.

Μηχανικά το νέο Bayon τροφοδοτείται από το ήπιο υβριδικό σύστημα, με τον T-GDI κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1 λίτρου, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 100 και τους 120 ίππους. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε 10,4”, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 185 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με τον ηλεκτρονικό συμπλέκτη ή με το αυτόματο DCT κιβώτιο των 7 σχέσεων. Για όσους δε θέλουν τα ήπια υβριδικά συστήματα θα υπάρχει ο MPI ατμοσφαιρικός κινητήρας των 1.200 κ.εκ., με τους 84 ίππους, αλλά και ο T-GDI κινητήρας των 1.000 κ.εκ, με τους 100 ίππους.

Από πλευράς συστημάτων ασφαλείας το νέο Bayon προσφέρει το ενεργό Cruise Control και τα Intelligent Speed Limit Assist, Lane Keep Assist, Lane Following Assist, Blind-Spot Collision-Avoidance Assist, Rear Cross-Traffic Collision Assist, Forward Collision-Avoidance Assist, Parking Collision-Avoidance Assist, Leading Vehicle Departure Alert, Driver Attention Warning και High Beam Assist.

Το νέο Hyundai Bayon μπορεί να είναι το μικρότερο SUV της κορεάτικης εταιρείας, όμως είναι σίγουρο πως δεν έχει να ζηλέψει κάτι από τα μεγαλύτερα μοντέλα της. Αν η Hyundai το βάλει σε μια σωστή τιμολογιακή πολιτική, που όπως φαίνεται το κάνει με μεγάλη επιτυχία εδώ και καιρό, τότε είναι σίγουρο πως η πορεία του Bayon στην αγορά θα είναι εξαιρετική.