Η Renault αποκάλυψε το νέο Megane R.S. Trophy-R, το οποίο είναι ένα από τα ταχύτερα Sports Car που θα βρεθούν στους δρόμους ανά τον κόσμο. Το νέο μοντέλο έχει γίνει για την ώρα ο βασιλιάς της πράσινης κόλασης κάνοντας τον καλύτερο χρόνο των προσθιοκίνητων μοντέλων στην πίστα του Nurburgring. Το Megane R.S. Trophy-R είναι ελαφρύτερο κατά 130 κιλά σε σχέση με την έκδοση Trophy, με το συνολικό βάρος να φτάνει τα 1.306 κιλά.

Η εξωτερική εμφάνιση του Megane R.S. Trophy-R είναι επιθετική, αλλά και εντυπωσιακή. Η μάσκα με το σήμα της γαλλικής φίρμας να δεσπόζει στη μέση, καθώς και το λογότυπο R.S. ακριβώς από κάτω προδίδουν αυτό που βλέπει κάποιος στο διάβα του. Τα LED φωτιστικά σώματα με τα φώτα ημέρας δένουν αρμονικά, ενώ το καπό με τους αεραγωγούς και ο προφυλακτήρας με τα μεγαλύτερα ανοίγματα προσφέρουν καλύτερη ροή αέρα και ψύξη του κινητήρα.

Πηγαίνοντας προς το πίσω μέρος βλέπουμε ότι το λευκό χρώμα του αμαξώματος πλαισιώνεται από κόκκινες λεπτομέρειες, καθώς και από το λογότυπο Trophy-R. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν αμέσως η αεροτομή στο τελείωμα της οροφής, τα μεγάλα φωτιστικά σώματα, ο προφυλακτήρας με τα ανοίγματα στα πλαϊνά, ο διαχύτης και η απόληξη της εξάτμισης που βρίσκεται στο κέντρο.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα bucket καθίσματα με Alcantara, το τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι με τα χειριστήρια, τα αλουμινένια πεντάλ και φυσικά οι δύο ψηφιακές οθόνες μια για τον πίνακα οργάνων και μια μεγέθους 7” για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Το αμάξωμα ολοκληρώνεται με τις ζάντες από ανθρακονήματα μεγέθους 19”. Φυσικά, το νέο μοντέλο έχει τους καλύτερους συνεργάτες, όπως η Sabelt για τα καθίσματα, η Brembo για τα φρένα, η Ohlins για τις αναρτήσεις, η Bridgestone για τα ελαστικά και η Akrapovic για την εξάτμιση.

Μηχανικά το νέο Renault Megane Trophy-R τροφοδοτείται από τον Turbo κινητήρα χωρητικότητας 1,8 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 300 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 40,7 κιλά. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε 5,4”, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 262 χλμ/ώρα. Το δυνατό του σημείο είναι από τα 80 στα 120 χλμ/ώρα με την τρίτη σχέση στο κιβώτιο που γίνεται μόλις σε 2,9”.

Το μπλοκέ διαφορικό Torsen εξακολουθεί να υπάρχει και σε αυτό το μοντέλο διαθέτοντας ρυθμιζόμενα αμορτισέρ δύο δρόμων. Τα ελαστικά της Bridgestone Potenza S007, με διαστάσεις 245/35 έχουν εξελιχθεί ειδικά για τις ανάγκες του μοντέλου, ενώ οι κεραμικοί δίσκοι της Brembo μεγέθους 390 χιλιοστών προσφέρουν το τέλειο φρενάρισμα, όπου και όποτε χρειαστεί. Επιπλέον, τα ESP και ABS έχουν διαφοροποιηθεί σε σχέση με το Megane Trophy.

Από όποια πλευρά και να το δει κανείς το νέο Renault Megane R.S. Trophy-R είναι ένα σπορ αυτοκίνητο που ο καθένας θα ήθελε να έχει στα χέρια του. Άλλωστε 300 ίπποι με έναν κινητήρα 1.800 κ.εκ. μόνο αδρεναλίνη μπορεί να προσφέρει και τίποτα λιγότερο. Αν ενδιαφέρεστε θα πρέπει να βιαστείτε, αφού το νέο μοντέλο θα κυκλοφορήσει σε μόλις 500 κομμάτια, τα οποία αναμένεται να γίνουν ανάρπαστα. Εμείς πάντως θα θέλαμε ένα. Εσείς;