Τον τελευταίο καιρό παρατηρείται μια τάση στις εταιρείες της αυτοκίνησης να αλλάζουν τα λογότυπα τους. Σε αυτό προχώρησε και η Volvo, η οποία έκανε μια μικρή αλλαγή. Πλέον, στο νέο λογότυπο κυριαρχεί το μαύρο χρώμα, ενώ είναι πιο απλό από το τρισδιάστατο που είχαμε συνηθίσει.

Φυσικά, η σουηδική εταιρεία χρησιμοποιεί το ανανεωμένο λογότυπο σε όλους τους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης, χωρίς όμως να έχει αποκαλύψει πότε θα βρεθεί στα αυτοκίνητα της, αλλά και στις αντιπροσωπείες ανά τον κόσμο. Οι τελευταίες πληροφορίες πιθανολογούν πως η αλλαγή θα είναι ομαλή και θα ολοκληρωθεί το 2023, αφού και την επόμενη χρονιά στα μοντέλα θα τοποθετείται αυτό που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα.