Η Dacia ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της με το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Spring. Πρόκειται για ένα SUV, το οποίο θα μπει στη μάχη μιας πολύ δύσκολης κατηγορίας, που όμως θα έχει όπλο την τιμολογιακή πολιτική. Άλλωστε η Dacia το έχει αποδείξει εδώ και πολλά χρόνια πως οι τιμές της είναι βατές σε σχέση με άλλες μάρκες. Η Dacia διαθέτοντας την τεχνογνωσία και τη μοναδική εμπειρία που διαθέτει η Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance τα τελευταία 10 χρόνια στην ηλεκτρική κινητικότητα έχει ένα δυνατό χαρτί στα χέρια της.

Το νέο μοντέλο έχει μήκος 3,73 μέτρα, πλάτος 1,58 μέτρα και ύψος 1,51 μέτρα. Η απόσταση από το έδαφος είναι 15,1 εκατοστά, ενώ το μεγαλύτερο άνοιγμα στους θόλους των τροχών του δίνει την ευχέρεια να αποφεύγει κάθε εμπόδιο. Μπροστά ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα με τις λεπτομέρειες χρωμίου και το σήμα της Dacia, ενώ τα LED φωτιστικά σώματα με τα LED φώτα ημέρας και οι πορτοκαλί λεπτομέρειες του δίνουν μια άλλη αίσθηση. Στο πίσω μέρος δεσπόζει η αεροτομή και τα LED φωτιστικά σώματα.

Στο εσωτερικό υπάρχουν τα μαύρα δερμάτινα καθίσματα με τις μπλε ραφές, το δερμάτινο τεσσάρων ακτινών τιμόνι με τα χειριστήρια, καθώς και ο επιλογέας ταχυτήτων που είναι στρογγυλός. Μια ψηφιακή οθόνη μεγέθους 3,5”, βρίσκεται στη μέση του πίνακα οργάνων και απεικονίζει ότι χρειάζεται ο οδηγός σε σχέση με την ηλεκτροκίνηση, ενώ η οθόνη αφής μεγέθους 7”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Media Nav κάνει πιο εύκολη τη ζωή του οδηγού. Οι αεραγωγοί είναι μπλε ή πορτοκαλί ανάλογα την επιλογή του χρώματος, όπως και το γύρω γύρω της οθόνης αφής. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 620 λίτρα.

Από μηχανικής πλευράς υπάρχει ο ηλεκτροκινητήρας, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 44 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 12,7 κιλά. Η μπαταρία ιόντων λιθίου των 27,4 kWh αποφέρει αυτονομία έως 305 χιλιόμετρα με μια μόνο φόρτιση. Με τον φορτιστή DC των 30 kW μπορεί η μπαταρία να φτάσει στο 80% σε μια ώρα, ενώ στο 100% φτάνει σε 1:30’. Επιπλέον, υπάρχουν οι φορτιστές Wallbox 7,4 και 3,7 kW, όπου απαιτούνται 5 και 8:30’ για μια πλήρη φόρτιση. Τέλος, υπάρχει και ο φορτιστής για μια απλή οικιακή πρίζα όπου χρειάζονται 14 ώρες για να φτάσει η μπαταρία στο 100%.

Για όσους ενδιαφέρονται θα πρέπει να γνωρίζουν πως οι παραγγελίες για νέο Dacia Spring είναι ήδη ανοιχτές, με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται το φθινόπωρο. Μπορεί η Dacia να μην έχει το όνομα και τη χάρη άλλων αυτοκινήτων, όμως υπό τη σκέπη της Renault έχει κάνει τεράστια βήματα εξέλιξης τα τελευταία χρόνια. Βέβαια, όπως και να έχει η τελική επιλογή είναι δική σας.