Το νέο GT-R NISMO

Το νέο GT-R NISMO

Στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης που έγινε πριν λίγο καιρό η Nissan παρουσίασε το νέο GT-R NISMO. Οι αναβαθμίσεις και βελτιώσεις των ρυθμίσεων του νέου μοντέλου είναι τα πιο σημαντικά, αφού όπως φαίνεται εξωτερικά δεν υπάρχουν μεγάλες αλλαγές. Το GT-R NISMO παρουσιάστηκε μαζί με την επετειακή έκδοση για τα 50 χρόνια του GT-R (Nissan GT-R 50th Anniversary Edition) δείχνοντας πως η Nissan δίνει μεγάλη βάση στην αύξηση των πωλήσεων του πιο ισχυρού μοντέλου της.

Το πιο ισχυρό GT-R διαθέτει κομμάτια από ανθρακονήματα, όπως οι προφυλακτήρες τα μπροστινά φτερά, οι καθρέπτες και η οροφή. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τη μείωση του βάρους του κατά 23 κιλά, ενώ έχει αυξηθεί η κάθετη δύναμη, αλλά και η αεροδυναμική του αυτοκινήτου. Επιπλέον, από τα υπόλοιπα εξαρτήματα το βάρος μειώθηκε άλλα 20 κιλά, φτάνοντας συνολικά τα 43 κιλά.

Οι αεραγωγοί βοηθούν στη διοχέτευση του ζεστού αέρα μακριά από τον χώρο του κινητήρα και παρέχουν εξαιρετική δύναμη στα μπροστινά ελαστικά χωρίς πρόσθετη οπισθέλκουσα. Επίσης, βελτιώνουν την αεροδυναμική, εξομαλύνοντας τη ροή του αέρα κατά μήκος του αμαξώματος, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στην αποφυγή των πίσω spoiler, προωθώντας σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.

Οι αποκλειστικές ζάντες αλουμινίου RAYS της NISMO μεγέθους 20”, είναι ελαφρύτερες και ενσωματώνουν ένα σχέδιο 9 ακτίνων. Τα καινούργια ελαστικά της Dunlop με ευρύτερο πέλμα και λιγότερες αυλακώσεις, αυξάνουν το πάτημα στο δρόμο κατά 11%. Αυτό οδηγεί σε βελτιωμένη απόκριση διεύθυνσης και βελτιωμένη αντίσταση κύλισης σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο.

Στο εσωτερικό δεσπόζουν τα δερμάτινα κοκκινόμαυρα καθίσματα, το σπορ τιμόνι, με τον επιλογέα ταχυτήτων και η οθόνη αφής με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Ο πίνακας οργάνων παραμένει με το κλασσικό αναλογικό στυλ με τα λευκά νούμερα και τις κόκκινες βελόνες. Οι κόκκινες πινελιές στο τιμόνι και στα χερούλια της πόρτας ολοκληρώνουν τις αλλαγές στο εσωτερικό.

Μηχανικά το νέο GT-R NISMO διαθέτει το V6 Twin-Turbo DOHC κινητήρα χωρητικότητας 3,8 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να αγγίζει τους 600 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 66,4 κιλά. Το νέο GT-R NISMO διαθέτει το στροβιλοσυμπιεστή από το αγωνιστικό GT-R GT3, το οποίο διαθέτει διαφορετικό σχήμα στο στρόβιλο και λιγότερες λεπίδες. Αυτό βελτιστοποιεί τον ρυθμό ροής και ενισχύει την απόκριση επιτάχυνσης κατά 20%, χωρίς απώλεια της ιπποδύναμης. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο διαθέτει και την επιλογή “R Mode”, που φέρνει πιο γρήγορες τις αλλαγές.

Οι νέες αναρτήσεις βελτιώνουν τη σταθερότητα στις στροφές, ενώ το νέο τιμόνι έχει καλύτερη ακρίβεια απαιτώντας ελάχιστες διορθώσεις σε ταχύτητες έως και 300 χλμ/ώρα. Επιπλέον, τα κεραμικά φρένα της Brembo 410 χιλιοστών μπροστά και 390 χιλιοστών πίσω δίνουν στο GT-R NISMO αυτό ακριβώς που θέλει σε ένα δύσκολο και απαιτητικό φρενάρισμα.

Από όποια πλευρά και να το δει κανείς το GT-R NISMO είναι ένα από τα αυτοκίνητα που όλοι μας θα θέλαμε. Οι ιδιοτροπίες του όμως και τα κόστος το κάνουν να μπορούν να το οδηγήσουν λίγοι. Όπως και να έχει όμως είναι ένα αυτοκίνητο που προσφέρει αδρεναλίνη στο έπακρο.