Το DS 7 είναι ένα μοντέλο που κυκλοφορεί στην αγορά από το 2017. Μπορεί εμείς να γνωρίζουμε το DS 7 Crossback, αλλά αυτή τη φορά το DS 7 εγκαταλείπει το Crossback, με νέα εμφάνιση, ενώ θα διαθέτει νέες τεχνολογίες και τρεις Plug-in Hybrid εκδόσεις. Στο εμπρόσθιο μέρος έχει βάλει το χέρι της η DS Design Studio Paris, με τη μεγάλη μάσκα, η οποία συνδυάζεται με τα DS Pixel LED Vision φωτιστικά σώματα και τα DS Light Veil φώτα ημέρας.

Στο πίσω μέρος και εδώ ξεχωρίζουν τα LED φωτιστικά σώματα, τα οποία είναι επανασχεδιασμένα και έχουν σκούρο μεταλλικό φινίρισμα. Η αεροτομή στο τελείωμα της οροφής και η διπλή απόληξη της εξάτμισης κάνουν το γαλλικό μοντέλο ακόμη πιο όμορφο. Η DS για να δημιουργήσει μια μικρή αντίθεση προσφέρει στα καπάκια των καθρεπτών διαφορετικό χρωματισμό, ενώ υπάρχει και η γυάλινη οροφή.

Μπαίνοντας στο εσωτερικό η πολυτέλεια είναι κάτι παραπάνω από εμφανής. Τα δερμάτινα καθίσματα από Nappa (Basalt Black και Pearl Grey) με τις λευκές ραφές, το δερμάτινο τεσσάρων ακτίνων τιμόνι με τα χειριστήρια και ο δερμάτινος επιλογέας ταχυτήτων δίνουν μια άλλη αίσθηση. Η οθόνη αφής μεγέθους 12”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας DS Iris System, μαζί με τον πλοηγό, αλλά και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων κάνουν τη ζωή του οδηγού παιχνίδι.

Μηχανικά το νέο DS 7 θα διαθέτει τρεις υβριδικές εκδόσεις. Πιο συγκεκριμένα η βασική έκδοση E-TENSE 225 αποτελείται από τον PureTech κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,6 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 180 ίππους και από έναν ηλεκτροκινητήρα, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 110 ίππους. Η συνδυαστική ισχύς και των δύο κινητήρων φτάνει τους 225 ίππους, ενώ συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων, με την κίνηση να μεταφέρεται στους εμπρόσθιους τροχούς.

Επιπλέον, υπάρχουν και άλλες δύο πιο ισχυρές εκδόσεις που είναι οι E-TENSE 4×4 300 και η E-TENSE 4×4 360. Σε αυτές τις περιπτώσεις ο βενζινοκινητήρας αποδίδει 200 ίππους, ενώ υπάρχουν δύο ηλεκτροκινητήρες 110 και 112 ίππων. Στην πρώτη περίπτωση η μέγιστη συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 300 ίππους, ενώ στη δεύτερη ανεβαίνει στους 360. Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται και αυτές με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, με τη διαφορά ότι η κίνηση μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς.

Εκτός όμως των τριών Plug-in Hybrid εκδόσεων θα υπάρχει και η γνωστή έκδοση πετρελαίου με τον BlueHDi κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 130 ίππους. Η νέα μπαταρία των 14,2 kWh προσφέρει έως και 81 χιλιόμετρα αυτονομίας μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ η φόρτιση σε Wallbox με ισχύ 7,4 kW χρειάζεται μόλις δύο ώρες για να φορτίσει πλήρως.

Το νέο DS 7 διαθέτει το σύστημα DS Active Scan Suspension, το οποίο λειτουργεί μέσω κάμερας που βρίσκεται στο εμπρόσθιο μέρος καταγράφοντας τα δεδομένα του οδοστρώματος και ανάλογα στέλνει την απόσβεση όπου χρειάζεται. Επιπλέον, το σύστημα Night Vision λειτουργεί μέσω κάμερας υπερύθρων ανιχνεύοντας αν υπάρχουν ποδηλάτες, πεζοί ή ζώα σε αποστάσεις έως και 100 μέτρων δίνοντας την πληροφορία στην οθόνη του πίνακα οργάνων, έτσι ώστε ο οδηγός να αποφύγει οποιαδήποτε δύσκολη κατάσταση.

Το DS 7 είναι το νέο πολυτελέστατο SUV της γαλλικής φίρμας. Μπορεί οι τιμές του να μην είναι τόσο βατές όσο θα ήθελαν κάποιοι, αλλά η ασφάλεια και η πολυτέλεια του προσφέρει το κάτι παραπάνω. Αν αναλογιστεί κανείς και τις υβριδικές εκδόσεις που έχουν πολύ μεγάλη οικονομία καυσίμου τότε η απόσβεση σε κάποιον που κάνει χιλιόμετρα μπορεί να γίνει πολύ γρήγορα.