Η Renault παρουσίασε στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού τη νέα πρόταση της, με την ονομασία Trezor Concept. Πρόκειται για μια ένωση ηλεκτρικής και αυτόνομης τεχνολογίας. Το κομψό, δίπορτο Trezor προδιαθέτει από την πρώτη ματιά το στυλ που θα ακολουθήσουν τα μελλοντικά οχήματα της Renault, αλλά προς το παρόν, το εν λόγω μοντέλο θα διαθέτει το διαμαντένιο σήμα της.

renault-trezor-3

Το εξωτερικό του αμαξώματος είναι εξοπλισμένο εξολοκλήρου με καινοτόμα ανθρακονήματα, ενώ διαθέτει απαλές γραμμές που εκτείνονται από εμπρός, μέχρι πίσω στο επίμηκες πορτμπαγκάζ και τα οριζόντια πίσω φωτιστικά σώματα. Ένα ακόμη βασικό χαρακτηριστικό του σχεδιασμού είναι η απουσία μιας παραδοσιακής εμπρός μάσκας και αντί αυτού, οι μόνες εισαγωγές αέρα στο μπροστινό μέρος, είναι εκείνες που ευθύνονται για την ψύξη των φρένων. Το κόκκινο wrap – around παρμπρίζ, εντυπωσιάζει αμέσως, αφού κάτι ανάλογο δεν έχουμε δει σε άλλα μοντέλα.

Ενώ ο σχεδιασμός του Trezor είναι πολύ εντυπωσιακός, η τεχνολογία που ακολουθήθηκε για την κατασκευή του συγκεκριμένου Concept είναι ακόμα σημαντικότερη. Ο ηλεκτρικός κινητήρας προκύπτει από εκείνους που χρησιμοποιεί η εταιρεία στη Formula E, που σημαίνει ότι αποδίδει 350 ίππους και 38,7 κιλά ροπής, ενώ η επιτάχυνση του Trezor από τα 0 στα 100 χιλιόμετρα γίνεται σε λιγότερο από 4”.

renault-trezor-2

Κάτω από το καπό βρίσκονται δύο μπαταρίες και ένα σύστημα πέδησης ανάκτησης ενέργειας, το οποίο είναι και αυτό δανεισμένο από την Formula Ε. Παρόλα αυτά τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά, το Trezor δε ζυγίζει περισσότερο από 1.600 κιλά. Επιπλέον, το Renault Trezor έρχεται με μια πλήρως αυτόνομη λειτουργία οδήγησης, μέσω της οποίας το τιμόνι ανοίγεται στο πλάτος, προκειμένου να προσφέρει στον οδηγό μια εντελώς νέα προοπτική στην οδήγηση, με το ταυτόχρονο άνοιγμα μιας πανοραμικής θέας του ταμπλό και αντίστοιχα στη μεγάλη κεντρική οθόνη.

Η προαναφερθείσα κεντρική οθόνη που βρίσκεται στο Trezor είναι αρκετά αναβαθμισμένη, καθώς συνδυάζει τεχνολογία OLED με Corning Gorilla Glass και είναι ελαφρώς κυρτή, ενώ δεν απαιτεί καθόλου οπίσθιο φωτισμό, σε αντίθεση τις οθόνες LED, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα αναβαθμισμένα χρώματα και αντιθέσεις. Τεχνολογία που συναρπάζει, μοτέρ που εντυπωσιάζουν, γραμμές εσωτερικές και εξωτερικές που μας μεταφέρουν σε σκηνικό χολιγουντιανής ταινίας και ένα καντράν που μας ταξιδεύει σίγουρα σε άλλες εποχές από το μέλλον. Η Renault επέλεξε το Παρίσι να δώσει μέσω του Concept της, τα φώτα της για κάτι πολύ προχωρημένο, κερδίζοντας τις εντυπώσεις.