Το ανανεωμένο Hyundai i30 N

Το ανανεωμένο Hyundai i30 N

Η Hyundai αποκάλυψε το ανανεωμένο i30 N, το οποίο πλέον θα διαθέτει το νέο 8τάχυτο αυτόματο DCT κιβώτιο. Από την πρώτη ματιά ξεχωρίζει. Οι μικρές αλλαγές έρχονται στους νέους προφυλακτήρες, τη νέα μεγαλύτερη μάσκα και τα νέα Full-LED φωτιστικά σώματα μαζί με τα LED φώτα ημέρας. Επιπλέον, υπάρχουν οι νέες σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου μεγέθους 19”, οι οποίες μάλιστα ζυγίζουν 14,4 κιλά λιγότερο από αυτές του απερχόμενου μοντέλου.

Τα ελαστικά της Michelin, Pilot Super Sport ντύνουν την απλή έκδοση, ενώ στην Performance υπάρχουν τα P-Zero της Pirelli. Στο πίσω μέρος και εδώ υπάρχουν νέα φωτιστικά σώματα, καθώς και η αεροτομή, ο νέος διαχύτης και η διπλή απόληξη της εξάτμισης. 7 είναι οι χρωματισμοί συνολικά που μπορεί να επιλέξει ο υποψήφιος αγοραστής και είναι οι Polar White, Engine Red, Sunset Red, Shadow Grey, Dark Knight, Phantom Black και Performance Blue.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές εστιάζονται στη νέα οθόνη αφής μεγέθους 10,2”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, το οποίο περιλαμβάνει και τα συστήματα Apple CarPlay και Android Auto, καθώς και ασύρματο φορτιστή για τα smartphone. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων αποτελείται από την οθόνη μεγέθους 7”, με το ταχύμετρο και το στροφόμετρο να απεικονίζονται  με λευκά όργανα και κόκκινες βελόνες. Επιπλέον, υπάρχουν τα bucket καθίσματα που είναι και αυτά ελαφρύτερα κατά 2,2 κιλά.

Μηχανικά δεν υπάρχει καμία αλλαγή, αφού κάτω από το καπό παραμένει ο 4κύλινδρος Turbo κινητήρας χωρητικότητας 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 250 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 35,9 κιλά. Επιπλέον, υπάρχει και η έκδοση Performance, όπου ανεβάζει τη μέγιστη ισχύ στους 280 ίππους και τη μέγιστη ροπή στα 39,9 κιλά. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε 5,9”, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ/ώρα.

Αυτό όμως που κάνει αίσθηση είναι το νέο αυτόματο DCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 8 σχέσεων. Το νέο κιβώτιο διαθέτει τις λειτουργίες N Power Shift (NPS) και N Track Sense Shift (NTS), οι οποίες ελέγχουν τις αλλαγές των ταχυτήτων αναλόγως των καταστάσεων, ενώ η αυξημένη απόδοση και η πιο γρήγορη απόκριση του γκαζιού οφείλεται στη λειτουργία N Grin Shift (NGS).

Μπορεί στο μηχανικό κομμάτι το ανανεωμένο Hyundai i30 N να μην έχει αλλαγές, αλλά το αυτόματο κιβώτιο στην έκδοση Performance φέρνει πιο γρήγορες αποκρίσεις στις αλλαγές ταχυτήτων, κάτι που ανεβάζει την αδρεναλίνη. Πάντως έστω και χωρίς βελτίωση στην ισχύς του κινητήρα το i30 N δεν παύει να είναι το κάτι άλλο.