Τα υβριδικά Renault Clio και Captur

Τα υβριδικά Renault Clio και Captur

Οι εξελίξεις στην αυτοκίνηση τρέχουν ραγδαία και το ενδιαφέρον για τα ηλεκτρικά οχήματα όλο και μεγαλώνει. Ακολουθώντας και η Renault την εποχή των υβριδικών μοντέλων θα παρουσιάσει στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών που θα γίνει από τις 10 έως τις 19 Ιανουαρίου τα νέα Clio E-TECH και Captur E-TECH Plug-in.

Η εξωτερική εμφάνιση δεν έχει μεγάλες διαφορές από τα μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά αυτοκινήτου. Το λογότυπο E-TECH στο πίσω μέρος προδίδει για την έκδοση την οποία κυκλοφορεί στο δρόμο. Επιπλέον, το μπλε χρώμα που βρίσκεται στο πίσω μέρος και στα πλαϊνά διαφοροποιεί τη συγκεκριμένη έκδοση.

Μπαίνοντας στο εσωτερικό ξεχωρίζει αμέσως η οθόνη αφής μεγέθους 9,3”, η οποία εξοπλίζεται με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Renault EASY CONNECT. Για όσους δε θέλουν υπάρχει και η οριζόντια οθόνη αφής μεγέθους 7”. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων διαθέτει κινούμενες εικόνες κάνοντας ακόμα πιο εύχρηστη τη λειτουργία του. Τέλος, διακρίνεται και το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας.

Μηχανικά το νέο Clio E-TECH τροφοδοτείται από τον κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,6 λίτρων και από έναν ηλεκτροκινητήρα με μια μπαταρία ιόντων λιθίου 1,2 kWh, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 140 ίππους. Οι Γάλλοι ανέφεραν πως από τα 80 έως τα 120 χλμ/ώρα χρειάζονται 6,9”, ενώ η αυτονομία του μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα φτάνει τα 62 χιλιόμετρα.

Αντίθετα το Captur E-TECH Plug-in τροφοδοτείται από τον ίδιο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,6 λίτρων και από έναν ηλεκτροκινητήρα με μια μπαταρία ιόντων λιθίου 9,8 kWh, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 160 ίππους. Η αυτονομία του ηλεκτροκινητήρα φτάνει τα 50 χιλιόμετρα, με την ταχύτητα να μην ξεπέρνα τα 137 χλμ/ώρα.

Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία είναι η εξέλιξη του νέου κιβωτίου ταχυτήτων το οποίο είναι εμπνευσμένο από τη Formula 1 και δε διαθέτη συμπλέκτη. Επιπλέον, οι εκπομπές ρύπων δε ξεπερνούν τα 100 γρ/χλμ., ενώ το κουμπί Start & Stop βρίσκεται κάτω από την οθόνη πολυμέσων και για να λειτουργήσει χρειάζεται η μπαταρία να είναι σε επαρκή επίπεδα φόρτισης.

Τα δύο νέα μοντέλα αναμένεται να βρεθούν στις αγορές τις Ευρώπης μέσα στο καλοκαίρι ενώ αργότερα μέσα στο έτος αναμένεται να δούμε και το νέο Megane E-TECH Plug-in. Όπως βλέπουμε οι Γάλλοι έχουν βαλθεί να καταπλήξουν ακόμη περισσότερο αναπτύσσοντας συνεχώς τα αυτοκίνητα τους. Τελικά η αγορά ενός γαλλικού μοντέλου αξίζει.