Το 55ο Rally Δ.Ε.Θ. επιβεβαίωσε τον τίτλο του δημοφιλέστερου αγώνα στη Βόρεια Ελλάδα και προσέφερε σε θεατές και πληρώματα έντονες αγωνιστικές συγκινήσεις. Η φαντασμαγορική, πανηγυρική εκκίνηση που συγκέντρωσε πλήθος κόσμου στη Πλατεία Αριστοτέλους το απόγευμα του Σαββάτου, αποτέλεσε το έναυσμα ώστε τα πληρώματα να δώσουν το καλύτερο εαυτό τους στις ειδικές διαδρομές, στον αγώνα της Κυριακής.
Στον 7ο ουρανό πετούσε στις ειδικές διαδρομές, ο νικητής του αγώνα, Σωκράτης Τσολακίδης που ισοφάρισε το ρεκόρ των 7 νικών του πολυνίκη του αγώνα Γιώργου Μοσχού, το οποίο φαινόταν ακατάρριπτο τα τελευταία 38 χρόνια. Με τον συνδυασμό (Τσολακίδης-Πολυζώης, Skoda Fabia RS Rally2) να λειτουργεί υποδειγματικά, το πλήρωμα πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο σε όλες τις ειδικές του αγώνα και έφτασε στη δεύτερη διαδοχική νίκη του στον αγώνα.
Οι Γιώργος Αναπολιοτάκης-Θανάσης Τσιούκας με το Ford Fiesta R5, ολοκλήρωσαν τον αγώνα στη δεύτερη θέση. Οι πρωταθλητές Rally ασφάλτου την τελευταία τετραετία, οδηγώντας με στρατηγική, εκμεταλλεύτηκαν την απουσία των έτερων διεκδικητών του πρωταθλήματος και πρόσθεσαν πολύτιμους βαθμούς στο δρόμο για την κατάκτηση ενός ακόμα τίτλου. Το Ρεθυμνιώτικο Skoda Fabia R5, με πλήρωμα τους Λευτέρη Αλυγιζάκη-Μιχάλη Χατζηδάκη, πίεσε τους πρωταθλητές στα δύο περάσματα από την Ειδική Διαδρομή “Λιβάδι-Πετροκέρασα”, όμως δεν κατάφερε να καλύψει τη διαφορά στα δυο περάσματα από το Χολομώντα και περιορίστηκε στη τρίτη θέση του βάθρου.
Ο Σωτήρης Ιερεμιάδης, που αγωνίζεται φέτος σε ασφάλτινους αγώνες της Ιταλίας, επέστρεψε στη πόλη του ώστε να λάβει μέρος στον αγώνα. Στο πλευρό του, βρέθηκε ο τρεις φορές Πρωταθλητής Ιταλίας Pietro Elia Ometto, και μαζί τερμάτισαν στη τέταρτη θέση του αγώνα. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2evo, χωρίς να απειλήσει ή να απειληθεί από τον ανταγωνισμό, τίμησε με τη παρουσία του τον αγώνα, και προετοιμάστηκε κατάλληλα για την συμμετοχή του στον ιταλικό θεσμό σε λίγες ημέρες.
Η μάχη της ημέρας, πραγματοποιήθηκε στη δικίνητη κατηγορία της F2, και κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών μέχρι τη σημαία του τερματισμού. Νικητές της κατηγορίας, και της κλάσης C3, αναδείχθηκαν οι “τοπικοί” Φώτης Μπρόζος-Τάσος Βογιαντζής με τη κατακόκκινη Citroen ZX Kit Car που σημείωσαν και το ταχύτερο χρόνο στα δυο περάσματα από τη διαδρομή “Λιβάδι-Πετροκέρασα” ολοκληρώνοντας τον αγώνα στην 5η θέση.
Εντυπωσίασαν με τα περάσματα τους, στη πρώτη τους εμφάνιση στο “Rally Δ.Ε.Θ.” οι Θάνος Μόσχος-Γιάννης Σαμαρτζής που τερμάτισαν στην 6η θέση της γενικής κατάταξης. Το πλήρωμα του Renault Clio Kit Car, ολοκλήρωσε τον αγώνα του στη δεύτερη θέση της κατηγορίας F2 αλλά και της κλάσης C3 με μικρή διαφορά από τους νικητές, ενώ παράλληλα κατάφερε να σημειώσει τον καλύτερο χρόνο στη “Power Stage Χολομώντας 2” αφήνοντας υποσχέσεις για το μέλλον.
7οι ήταν οι Γιάννης Κωνσταντινίδης-Δημήτρης Κυπαρισσάς με Citroen DS3 R3T Max. Το πλήρωμα του γαλλικού αγωνιστικού, που τερμάτισε στη τρίτη θέση του βάθρου στη κατηγορία F2 αλλά και τη κλάση C3, βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης στο τέλος του πρωινού σκέλους, όμως αντιμετώπισε πρόβλημα που τους ανάγκασε να υποχωρήσουν. Στην 8η θέση της γενικής κατάταξης ολοκλήρωσαν οι Κρητικοί Γιώργος Περουλάκης-Λευτέρης Σαρρής. Το Χανιώτικο πλήρωμα του Mitsubishi Lancer Evo VIII, στη πρώτη του εμφάνιση σε Ράλλυ ΔΕΘ, κατάφερε με αντεπίθεση διαρκείας να αναρριχηθεί στη κατάταξη και να φτάσει στη νίκη της κλάσης C2, όπου συμμετέχει.
Τους ακολούθησαν, οι Γιώργος Αργυρίου-Δημήτρης Πάσχος με το Group N Mitsubishi Lancer Evo IX. To πλήρωμα του τετρακίνητου αγωνιστικού, που ολοκλήρωσε στη δεύτερη θέση της κλάσης C2, συμμετέχει στο πρωτάθλημα της ομάδας Ν και κατάφερε να πάρει τη δεύτερη φετινή νίκη στην κατηγορία που είχε ως αποτέλεσμα την κατάκτηση του τίτλου του πρωταθλήματος, στον αγώνα του ΑΟΘ.
Στη τρίτη θέση του βάθρου της κλάσης C2, ανέβηκαν οι Νίκος Σωτηριάδης-Θανάσης Καλίγκος με Mitsubishi Lancer Evo IX. Δεύτερο βάθρο σε Rally ΔΕΘ για το πλήρωμα από τη Θεσσαλονίκη, το οποίο ολοκλήρωσε τη προσπάθεια του στην δεύτερη θέση της ομάδας Ν, τερματίζοντας παράλληλα στην δέκατη θέση της γενικής κατάταξης. Στη τριάδα του βάθρου της κατηγορίας Ν, ολοκλήρωσαν οι Βασίλης Τάσος-Παναγιώτης Φιδανάς με Mitsubishi Lancer Evo IX. Οι νικητές της κλάσης C5, Θανάσης Στεργιάδης-Παναγιώτης Γαζγάζης, με Peugeot 106 S16, συνέχισαν τις εξαιρετικές εμφανίσεις τους στην κατηγορία όπου σημειώνοντας το δωδέκατο διαδοχικό βάθρο σε ισάριθμες εμφανίσεις, ολοκλήρωσαν τον αγώνα στην δωδέκατη θέση της γενικής κατάταξης.
Οι Θεόφιλος Κατσιώνης-Χρήστος Θεοφανίδης με Citroen Saxo VTS κατάφεραν στο νήμα της τελευταίας “Power Stage” ειδικής “Χολομώντας 2” να καλύψουν τη διαφορά από τους Κρητικούς Ανδρέα Περάκη-Κώστα Κουρουγκιαούρη (Peugeot 206) και να πάρουν τη νίκη στη κλάση C4. Στο βάθρο της κλάσης, στην 25η συμμετοχή του στον αγώνα, ανέβηκε ο Κώστας Αναγνωστάκης (Suzuki Swift Sport) με συνοδηγό τον Δημήτρη Αλεξιάδη.
Οι Αλέξανδρος Αβραμίδης-Ράνια Κυρλαγκίτση (Citroen Saxo VTS) έπειτα από την επικράτηση τους στη κλάση C6 το 2021, διπλασίασαν τις νίκες τους στο Rally Δ.Ε.Θ., ανεβαίνοντας και φέτος στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Οι επικεφαλής της βαθμολογίας της κλάσης, Βαγγέλης Μασιάλας-Γιάννης Μόσχος, με ακόμα ένα Citroen Saxo τερμάτισαν στη δεύτερη θέση ενώ τρίτοι ήταν οι Σωκράτης Πάζης-Βασίλης Μπιλαδέρης με Nissan Micra K12.
28 από τα 45 πληρώματα κατάφεραν να επιστρέψουν στη ράμπα του τερματισμού στη Πλατεία Αριστοτέλους, όπου πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομής των κυπέλλων στους νικητές από τους εκπροσώπους των χορηγών και της δημοτικής αρχής. Ο αγώνας ολοκληρώθηκε, κάτω από έντονη συναισθηματική φόρτιση, με την απονομή τιμητικής πλακέτας στην αδερφή του φίλου, συνοδηγού και μέλους του ΑΟΘ, Ντίνου Γκαγκαστάθη που δε θα ξεχάσουμε ποτέ.
Ο ΑΟΘ-Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης θέλει να ευχαριστήσει όλους τους υποστηρικτές του αγώνα:
- Ελληνικός Χρυσός ΑΕ/Hellas Gold SA
- Ηλιάτορας-Φωτοβολταϊκά
- Βίκος Cola-Vikos Cola
- Eurokteo
- Menarini Hellas
- Thessaloniki Travel
- DROP Kiosidis S.A.
- Στάθης Σ. & Ν. FORD Χρυαυγη Λαγκαδά
- Γρ. Τσεκλίδης Γαλλικά Ανταλλακτικά-French Parts
- Terzopoulos CARS
- AlbaWC.gr
- Γερανοί Καμζέλης
- Interamerican
- Spitiki Pita-Σπιτική Πίτα
- Αλέξανδρος Ασφάλεια & Προστασία-Πυροσβεστικά Είδη & Συστήματα Ασφαλείας.
Η αντίστροφη μέτρηση για το 56ο Rally Δ.Ε.Θ. το 2024, ξεκίνησε ήδη.
Τα αποτελέσματα του 55ου Rally Δ.Ε.Θ.