Το Grand Prix της Μαλαισίας ήταν σε όλα του ανατρεπτικό, αφού μετά από πολύ καιρό ήρθε αλλαγή στην κορυφή, παρακολουθώντας όμως και μια συναρπαστική μάχη για τη νίκη. Όλα έδειχναν ότι ο Lewis Hamilton θα πήγαινε για την 7η φετινή του νίκη, όμως ο 41ος γύρος του άλλαξε τα σχέδια, με το χαρακτηριστικό “No, no, no” του στο team radio, να παγώνει τους ιθύνοντες της ομάδας. Η αιτία ήταν ο σπασμένος κινητήρας, ο οποίος άφησε το Βρετανό εκτός βαθμών, με το Nico Rosberg να κλείνει πονηρά το μάτι, εκμεταλλευόμενος αυτή την εγκατάλειψη.

f1-malaysia-1Μετά την εγκατάλειψη του Βρετανού, η μάχη επικεντρώθηκε στις δυο Red Bull των Ricciardo – Verstappen, με τον Αυστραλό τελικά να επικρατεί, πανηγυρίζοντας την πρώτη του φετινή νίκη και την τέταρτη συνολικά της καριέρας του. Το βάθρο ολοκλήρωσε ο Nico Rosberg, αφήνοντας τέταρτο τον Kimi Raikkonen. Σβήνοντας τα 5 κόκκινα φώτα, ο Lewis Hamilton πετάχτηκε αμέσως, εκμεταλλευόμενος τη Pole Position, ενώ πίσω έδιναν μάχη οι Rosberg, Verstappen και Vettel, για το ποιος θα στρίψει δεύτερος.

Στη στροφή, ο Nico Rosberg ήρθε από την εξωτερική, ο Sebastian Vettel ήταν στην εσωτερική και ο Max Verstappen προσπαθούσε να μπει ανάμεσά τους. Το αποτέλεσμα ήταν ο Γερμανός της Mercedes να κλείσει πολύ τη γραμμή του και ο Vettel να τον ακουμπήσει, αναγκάζοντάς τον να κάνει τετακέ. Το σκηνικό θύμισε κάτι από Spa, αλλά το αποτέλεσμα διέφερε, με το Rosberg να μένει τελευταίος και το Vettel να εγκαταλείπει με σπασμένη ανάρτηση λίγα μέτρα μετά. Την ίδια ώρα, ο Kvyat χτυπούσε τη Renault του Magnussen, με το γαλλικό μονοθέσιο να αποκτά προβλήματα στη διάρκεια του αγώνα.

f1-malaysia-3Μετά το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, εξαιτίας της εγκατάλειψης του Vettel, ο Lewis Hamilton άρχισε να μεγαλώνει τη διαφορά από τον Daniel Ricciardo, ο οποίος ήταν δεύτερος, ενώ ήδη ο Rosberg προσπαθούσε να καλύψει το χαμένο έδαφος. Και ενώ τα περισσότερα μονοθέσια είχαν ήδη κάνει το πρώτο Pit Stop, οι πρωτοπόροι προσπάθησαν να πάνε όσο πιο μακριά μπορούσαν προκειμένου να κάνουν μόνο ένα. Ο Nico Rosberg στο 12ο γύρο είχε ήδη αλλάξει τα ελαστικά και στον 32ο έμπαινε για δεύτερη φορά, βάζοντας τη σκληρή γόμα. Το ίδιο έκανε και ο Kimi Raikkonen ένα γύρο αργότερα για να παραμείνει μπροστά από το Γερμανό.

Ο Rosberg επιτέθηκε στο Raikkonen, καταφέρνοντας να τον προσπεράσει, χτυπώντας όμως το μονοθέσιο του Φιλανδού και λαμβάνοντας λίγο αργότερα ποινή 10” από τους αγωνοδίκες. Ο Hamilton συνεχώς ανέβαζε τη διαφορά του και οι Ricciardo – Verstappen έδιναν τη δική τους μάχη για τη δεύτερη θέση, με την ομάδα να τους αφήνει ελεύθερους να μονομαχήσουν στα ίσια. Κάπως έτσι φτάσαμε στον 41ο γύρο, όπου ο Lewis Hamilton έβλεπε τον κινητήρα του μονοθεσίου του να φλέγεται, προκαλώντας την πλήρη απογοήτευση, με το Βρετανό να χτυπάει τα χέρια στο κράνος του την ώρα που εγκατέλειπε.

f1-malaysia-4Έτσι η μάχη για την κορυφή επικεντρώθηκε στους Daniel Ricciardo και Max Verstappen. Και ενώ για μια ακόμη φορά είχαμε Virtual Safety Car, μέχρι να απομακρυνθεί το μονοθέσιο του Βρετανού, οι δυο κόκκινοι ταύροι έμπαιναν στα Pits με εντολή της ομάδας, για να βάλουν τη μαλακή γόμα. Με αυτόν τον τρόπο, ο Ricciardo πήρε μια μικρή ανάσα, καταφέρνοντας να κρατήσει για τους τελευταίους 10 γύρους τη διαφορά πάνω από το 1”. Πίσω από τις δυο Red Bull, ο Nico Rosberg έδινε τη δική του μάχη για να ανεβάσει τη διαφορά από τον Kimi Raikkonen στα 10”, έτσι ώστε να καλύψει την ποινή που δέχτηκε και να παραμείνει στο βάθρο.

Ο Daniel Ricciardo, αν και εξουθενωμένος από την προσπάθεια, πανηγύρισε έξαλλα τη νίκη του, θέτοντας, μαζί με το Max Verstappen, σε θέση ισχύος τη Red Bull για τη μάχη της δεύτερης θέσης στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, κόντρα στην απογοητευτική Ferrari. Ο Nico Rosberg με την τρίτη θέση είδε τη διαφορά του στη βαθμολογία να ανεβαίνει, σχεδόν στη μια νίκη (23 βαθμούς) από το Lewis Hamilton, και όλα αυτά μόλις μια εβδομάδα πριν το Ιαπωνικό GP. Στα αξιοσημείωτα του αγώνα ήταν η προσπέραση του Max Verstappen στον Kimi Raikkonen, που όπως επισημάνθηκε από τον Sergio Perez έγινε πριν τη γραμμή τερματισμού και παρόλα αυτά δεν αξιολογήθηκε από τους αγωνοδίκες.

Αναλυτικά οι πρώτοι 10 του Malaysia GP:

ΘέσηΟδηγόςΑυτοκίνητοΧρόνος
1.Daniel RicciardoRed Bull Racing - TAG Heuer Renault1:37:12.776
2.Max VerstappenRed Bull Racing - TAG Heuer Renault+2.443
3.Nico RosbergMercedes+25.516
4.Kimi RaikkonenFerrari+28.785
5.Valtteri BottasWilliams - Mercedes+61.582
6.Sergio PerezForce India - Mercedes+63.794
7.Fernando AlonsoMcLaren - Honda+65.205
8.Nico HulkenbergForce India - Mercedes+74.062
9.Jenson ButtonMcLaren - Honda+81.816
10.Jolyon PalmerRenault+95.466