Η νέα χρονιά της Formula E ξεκίνησε από την Κίνα και τους δρόμου του Πεκίνου. Ο Sebastien Buemi έδειξε με το καλημέρα πόσο πού θέλει αυτόν τον τίτλο, αφού δε δυσκολεύτηκε να κερδίσει, κατακτώντας μετά την Pole Position και τον αγώνα. Πίσω του ήταν ο Lucas Di Grassi, ενώ το βάθρο ολοκλήρωσε ο Nick Heidfeld.
Για πρώτη φορά συμμετείχαν μόλις 9 ομάδες, αφού η ομάδα του Jarno Trulli δεν κατάφερε να περάσει τον τεχνικό έλεγχο και έτσι δε συμμετείχε στον αγώνα. Με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Buemi έφυγε αμέσως ανοίγοντας το ρυθμό του, ενώ ο Heidfeld ανέβαινε δεύτερος εκμεταλλευόμενος το μπλοκάρισμα του Prost. Λίγο αργότερα ο Γάλλος οδηγός έμενε τέταρτος μετά από νέο λάθος του, όπου εκμεταλλεύτηκε ο Di Grassi ανεβαίνοντας τρίτος.
Η Simona De Silvestro έφερε την πρώτη κίτρινη σημαία για τη φετινή σεζόν, ενώ λίγο αργότερα η σύγκρουση μεταξύ Antonio Felix Da Costa συγκρούστηκε με τον Jacques Villeneuve, με αποτέλεσμα την εγκατάλειψη του πρώτου. Ο Piquet εγκατέλειψε λόγο μηχανικού προβλήματος, ενώ ο Nicolas Prost είδε την αεροτομή του να καταρρέει με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει και αυτός. Ο Sebastien Buemi πέρασε πρώτος τη γραμμή του τερματισμού με διαφορά 11”, από τον Lucas Di Grassi, ενώ το βάθρο όπως αναφέραμε ολοκλήρωσε ο Nick Heidfeld.
Αναλυτικά οι πρώτοι 10 του GP Κίνας:
Θέση | Οδηγός | Αυτοκίνητο | Χρόνος |
1. | Sebastien Buemi | Renault e Dams | 26 lap |
2. | Lucas Di Grassi | ABT Schaeffler Audi Sport | +11.0 |
3. | Nick Heidfeld | Mahindra | +15.7 |
4. | Loic Duval | Dragon | +16.0 |
5. | Jerome D’ Ambrosio | Dragon | +16.5 |
6. | Oliver Turvey | NEXTEV TCR | +39.5 |
7. | Sam Bird | DS Virgin | +47.5 |
8. | Nathanael Berthon | Team Aguri | +58.6 |
9. | Daniel Abt | ABT Schaeffler Audi Sport | +1:03.4 |
10. | Stephane Sarrazin | Venturi | +1:07.8 |