Το Peugeot 208 συνεχίζει τις πωλήσεις στην ελληνική αγορά. Η ζήτηση είναι παραπάνω από ικανοποιητική, αφού το γαλλικό μοντέλο βρίσκεται μέσα στην πρώτη 10άδα των μοντέλων στην ελληνική αγορά από την αρχή του έτους. Με τιμές που κυμαίνονται από 20.400€ έως 44.800€, μπορεί να καλύψει όλες τις απαιτήσεις των υποψήφιων αγοραστών. Το 208 προσφέρεται σε 7 χρώματα που είναι τα Jaune Agueda, Blanc Banquise, Gris Sellenium, Gris Artense, Noir Perla Nera, Blue Vertigo και Rouge Elixir.
Η σχεδιαστική γραμμή παραμένει στα ίδια επίπεδα από τότε που άλλαξε και μετά, με τα νέα LED φωτιστικά σώματα να θέλουν να του δώσουν μια άλλη μορφή. Οι γνωστές τρεις νυχιές πλέον βρίσκονται στον προφυλακτήρα, ενώ η μεγάλη μάσκα με το νέο λογότυπο το κάνει να φαίνεται λίγο πιο άγριο. Στο πίσω μέρος και εδώ υπάρχουν οι τρεις λεγόμενες νυχιές, αλλά αυτή τη φορά σε οριζόντια μορφή, ενώ ξεχωρίζει η αεροτομή στο τελείωμα της οροφής. Το αμάξωμα ολοκληρώνουν οι νέες ζάντες αλουμινίου μεγέθους 16” και 17”.
Στο εσωτερικό οι Γάλλοι έχουν δώσει παραπάνω έμφαση στην πολυτέλεια, αφού προσφέρουν μέχρι και δερμάτινα καθίσματα από Alcantara, με τις πράσινες ραφές. Το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια και τα πεντάλ αλουμινίου ανεβάζουν τον πήχη της πολυτέλειας. Στις πιο απλές εκδόσεις ο πίνακας οργάνων είναι αναλογικός με τη μικρή ψηφιακή οθόνη στη μέση, ενώ στις πιο πλούσιες εκδόσεις υπάρχει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων μεγέθους 10”, Παράλληλα, υπάρχει και η ψηφιακή οθόνη αφής μεγέθους 10”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.
Από μηχανικής πλευράς υπάρχουν κινητήρες βενζίνης, τα ήπια υβριδικά συστήματα και οι αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις. Η βασική έκδοση βενζίνης είναι με τον PureTech κινητήρα χωρητικότητας 1,2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 75 ίππους. Ακολουθεί ο κινητήρας βενζίνης με τα 1.200 κ.εκ. και τους 100 ίππους, ενώ υπάρχει και ο αντίστοιχος με το ήπιο υβριδικό σύστημα των 48 Volt και αυτός με 100 ίππους. Η πιο γρήγορη εκδοχή βενζίνης είναι ο κινητήρας των 1.200 κ.εκ, με τους 136 ίππους που συνδυάζεται με το ήπιο υβριδικό σύστημα.
Εκτός όμως από τα κινητήρια σύνολά της βενζίνης υπάρχουν και τα αμιγώς ηλεκτρικά. Το e-208 τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 156 ίππους, με τη μπαταρία ιόντων λιθίου των 51 kWh, ενώ υπάρχουν δύο διαφορετικές εκδόσεις φορτιστών 7,4 και 11 kW. Οι εκτιμώμενοι χρόνοι φόρτισης από το 20% έως το 80% είναι μόλις 25’ με έναν ταχυφορτιστή, 4:40’ με τη χρήση Wallbox και 11:10’ σε μια απλή οικιακή πρίζα, ενώ η μέγιστη αυτονομία φτάνει τα 400 χιλιόμετρα.
Για όποιον ενδιαφέρεται η βασική έκδοση των 1.200 κ.εκ., με τους 75 ίππους κοστολογείται στα 20.400€, ενώ η έκδοση των 1.200 κ.εκ., με τους 100 ίππους ξεκινά από 21.600€. Το ήπιο υβριδικό σύστημα, με τον κινητήρα βενζίνης των 1.200 κ.εκ. και τους 100 ίππους ξεκινά από 24.100€, ενώ το πιο ισχυρό των 1.200 κ.εκ., με τους 136 ίππους ορίστηκε στα 32.200€. Τέλος, Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση των 156 ίππων, με το φορτιστή των 7,4 kW ξεκινά από 36.200€ και αυτή με το φορτιστή των 11 kW από 37.800€ χωρίς να υπολογίζεται η κρατική επιδότηση.
Οι τιμές του Peugeot 208
| Έκδοση | Κυβισμός | Ισχύς | Τιμή |
|---|---|---|---|
| 208 1.2 PureTech 75 Active | 1.200 | 75 | 20.400€ |
| 208 1.2 PureTech 100 Active | 1.200 | 100 | 21.600€ |
| 208 1.2 PureTech 100 Allure | 1.200 | 100 | 23.100€ |
| 208 1.2 PureTech 100 GT | 1.200 | 100 | 27.200€ |
| 208 Hybrid 100 e-DCS6 Active | 1.200 | 100 | 24.100€ |
| 208 Hybrid 100 e-DCS6 Allure | 1.200 | 100 | 25.400€ |
| 208 Hybrid 100 e-DCS6 GT | 1.200 | 100 | 30.200€ |
| 208 Hybrid 136 e-DCS6 GT | 1.200 | 136 | 32.200€ |
| e-208 Active (On Board Charger 7,4 kW) | Electric | 156 | 36.200€ |
| e-208 Active Plus (On Board Charger 7,4 kW) | Electric | 156 | 38.200€ |
| e-208 Allure (On Board Charger 7,4 kW) | Electric | 156 | 39.200€ |
| e-208 Allure Plus (On Board Charger 7,4 kW) | Electric | 156 | 41.200€ |
| e-208 GT (On Board Charger 7,4 kW) | Electric | 156 | 43.200€ |
| e-208 Active (On Board Charger 11 kW) | Electric | 156 | 37.800€ |
| e-208 Active Plus (On Board Charger 11 kW) | Electric | 156 | 39.800€ |
| e-208 Allure (On Board Charger 11 kW) | Electric | 156 | 40.800€ |
| e-208 Allure Plus (On Board Charger 11 kW) | Electric | 156 | 42.800€ |
| e-208 GT (On Board Charger 11 kW) | Electric | 156 | 44.800€ |




