Το Toyota Hilux είναι ένα από τα επαγγελματικά μοντέλα που εδώ και περισσότερα από 50 χρόνια προσφέρει το απόλυτο στους ιδιοκτήτες του. Το ιαπωνικό μοντέλο εδώ και λίγα χρόνια έχει μπει σε ένα νέο δρόμο, αφού διαθέτει ένα ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης. Το ανανεωμένο Pick-Up έχει μήκος 5,32 μέτρα, πλάτος 1,85 μέτρα και ύψος 1,86 μέτρα. Φυσικά, θα διατίθενται στην έκδοση Double Cab, με το χώρο φόρτωσης σε μήκος να φτάνει τα 1,55 μέτρα.

Το ωφέλιμο φορτίο φτάνει τα 1.000 κιλά, ενώ η μέγιστη ρυμούλκηση μπορεί να φτάσει τους τρεις τόνους. Παράλληλα, βελτιωμένο είναι και το σύστημα της ανάρτησης, το οποίο διαθέτει πλαίσιο τύπου σκάλας, με φύλλα σούστας στην πίσω ανάρτηση και αμορτισέρ διπλού θαλάμου. Η απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 31 εκατοστά, ενώ οι γωνίες προσέγγισης και διαφυγής είναι 29ο και 26ο, αντίστοιχα. Μπροστά ξεχωρίζει η μεγάλη μαύρη μάσκα με το λογότυπο της Toyota να δεσπόζει στη μέση. Τα LED φωτιστικά σώματα μαζί με τα LED φώτα ημέρας δένουν αρμονικά, ενώ υπάρχουν και προβολείς ομίχλης. Πίσω και εδώ υπάρχουν τα LED φωτιστικά σώματα.

Εσωτερικά υπάρχουν τα υφασμάτινα καθίσματα με τις λευκές ραφές, ενώ το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια και ο αυτόματος επιλογέας ταχυτήτων κάνουν παιχνίδι τη ζωή του οδηγού. Ο πίνακας οργάνων παραμένει αναλογικός με τη μικρή ψηφιακή οθόνη και τις λευκές βελόνες, ενώ υπάρχει η ψηφιακή οθόνη με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Παράλληλα, για όσους θέλουν προσφέρεται και το Premium ηχοσύστημα της JBL.

Toyota Hilux Hybrid 48V τροφοδοτείται από τον κινητήρα πετρελαίου χωρητικότητας 2,8 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 204 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 50,9 κιλά. Επιπλέον, υπάρχει ένας μικρός ηλεκτροκινητήρας με τη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 16 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 6,6 κιλά. Ο κινητήρας διαθέτει ψεκασμό καυσίμου common rail, υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας και υδρόψυκτο Intercooler.

Η τοποθέτηση του ηλεκτροκινητήρα έχει γίνει ψηλά, έτσι ώστε η βύθιση του σε νερό να φτάνει τα 700 χιλιοστά. Παράλληλα, είναι το πρώτο Hilux που διαθέτει το σύστημα Multi-Terrain Select, το οποίο προσαρμόζει τα συστήματα ελέγχου μετάδοσης της κίνησης βελτιώνοντας την πρόσφυση, την ευελιξία και τη σταθερότητα σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης. Οι επιλογές οδήγησης είναι 6 και είναι οι Sand, Mud, Rock, Dirt, Snow και Auto. Στην Auto, οι αισθητήρες γύρω από το όχημα αξιολογούν τις συνθήκες του δρόμου και εφαρμόζουν τις κατάλληλες ρυθμίσεις ελέγχου.

Το νέο Hilux Hybrid 48V, όπως ήταν φυσικό διαθέτει όλα τα νέα συστήματα ασφαλείας. Το Toyota Safety Sense προσφέρει τα συστήματα Pre-Collision System, Adaptive Cruise Control με Road Sign Assist και αυτόματη λειτουργία φώτων. Επιπλέον, υπάρχει και το σύστημα Toyota Smart Connect, το οποίο διαθέτει πλοήγηση βασισμένη στο cloud και φωνητικό βοηθό για τον hands-free έλεγχο των κλήσεων του κινητού τηλεφώνου και των λειτουργιών του ηχοσυστήματος.

Όλα τα παραπάνω συνθέτουν το ανανεωμένο Toyota Hilux. Το νέο μοντέλο έχει μπει ήδη στα νέα μονοπάτια με την ηλεκτροκίνηση δείχνοντας όμως πως θέλει να κρατήσει το θερμικό κινητήρα χωρίς να μπαίνει απόλυτα στην αμιγώς ηλεκτροκίνηση. Μπορεί σε κάποιους η ηλεκτροκίνηση να είναι αποκρουστική, αλλά το Toyota Hilux ακόμη και σε αυτή τη μορφή παραμένει ο πιο πιστός σύντροφος των επαγγελματιών.