Όταν η Hyundai παρουσίασε το νέο i30 N πραγματικά εντυπωσίασε και με το παραπάνω. Άλλωστε ένα αυτοκίνητο που έχει 250 ή 275 ίππους πάντα θα εντυπωσιάζει, πόσο μάλλον από μάρκα που δε μας είχε συνηθίσει σε κάτι τέτοιο. Βλέποντας οι Κορεάτες τη ζήτηση του i30 N αποφάσισαν να δημιουργήσουν το επόμενο μοντέλο της σειράς N και αυτό δεν είναι άλλο από το i30 Fastback N.

Ουσιαστικά πρόκειται για το πιο γρήγορο i30 Fastback. Το 5θυρο μοντέλο στη Hyundai πιστεύουν πως θα πουλήσει και θα ξεπεράσει το i30 N που ήδη μετράει περισσότερους από 3.000 αγοραστές στην Ευρώπη. Η πρώτη ματιά δε δείχνει να διαφέρει από το υπάρχον μοντέλο που κυκλοφορεί. Ο εμπρόσθιος προφυλακτήρας έχει μια πιο επιθετική μορφή, όπως και αυτός στο πίσω μέρος. Το λογότυπο N στη μάσκα το κάνει και ξεχωρίζει, καθώς και η λεπτή αεροτομή και η διπλή απόληξη της εξάτμισης πίσω.

Στο εσωτερικό δεσπόζουν τα δερμάτινα καθίσματα με τις κόκκινες ραφές, η οθόνη αφής ψυχαγωγίας και πολυμέσων, αλλά και το τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια. Το λευκό καντράν μαζί με τις κόκκινες βελόνες θέλουν να τονίσουν ακόμη περισσότερο τη σπορ εμφάνιση. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 450 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων ανεβαίνει στα 1.351 λίτρα.

Μηχανικά το i30 Fastback N διαθέτει τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα χωρητικότητας 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 250 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 35,9 κιλά. Φυσικά, όπως έχει ανακοινωθεί θα υπάρχει και η έκδοση Performance, η οποία διαθέτει τον ίδιο κινητήρα, με τη μέγιστη ισχύ όμως να ανεβαίνει στους 275 ίππους και τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 38,5 κιλά. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε 6,4” για την έκδοση με τους 250 ίππους και 6,1” για αυτή με τους 275. Η μέση κατανάλωση με βάση τον κατασκευαστή είναι 7 και 7,1 λίτρα/100χλμ αντίστοιχα, ενώ οι εκπομπές ρύπων ανέρχονται σε 159 και 163 γρ/χλμ στο καθένα.

Το Hyundai i30 Fastback N εξοπλίζεται με το σύστημα N Grin Control, στο οποίο ο οδηγός μπορεί να διαλέξει το πρόγραμμα οδήγησης που επιθυμεί ανάμεσα σε Eco, Normal, Sport, N και N Custom. Η νέα ανάρτηση και τα νέα ελατήρια κάνουν τη συμπεριφορά του αμαξώματος στις απότομες στροφές, αλλά και στις λακκούβες πιο ήπια.

Σίγουρα μπορεί το Hyundai i30 Fastback N να είναι θεωρητικό πιο διαφορετικό όσον αφορά στο σχήμα από το i30 N, όμως όπως και να χει δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από το αδερφάκι του. Το μόνο που περιμένουμε είναι να ανακοινωθούν οι τιμές.