Η Peugeot βρίσκεται στο χώρο της αυτοκίνησης εδώ και 171 χρόνια, αφού ιδρύθηκε το 1850. Μέχρι σήμερα έχει αλλάξει 10 φόρες το λογότυπο της χωρίς όμως να ξεφεύγει από το κύριο θέμα που είναι το λιοντάρι. Οι Γάλλοι αποκάλυψαν την 11η αλλαγή του λογότυπου της μάρκας, χωρίς να αλλάζει το κεντρικό θέμα για μια ακόμη φορά.

Μαζί με το νέο λογότυπο ήρθε και η αποκάλυψη από την Διευθύνουσα Σύμβουλο της γαλλικής φίρμας Linda Jackson, πως μέσα στο έτος που διανύουμε θα δούμε και το νέο Peugeot 308, το οποίο αναμένεται να έχει και το νέο λογότυπο. Παράλληλα η Jackson ανέφερε πως σκοπός των Γάλλων είναι μέχρι το τέλος του έτους το 80% των πωλήσεων των αυτοκινήτων της να είναι ηλεκτρικά.