M5 η δύναμη της BMW

M5 η δύναμη της BMW

Η BMW παρουσίασε πριν λίγες ημέρες τη νέα M5. Σύνθημα των Γερμανών είναι πως το νέο μοντέλο θα γίνει το απόλυτο Sedan και θα είναι το καλύτερο στην κατηγορία του. Το νέο μοντέλο εκτός από την ταχύτητα και την ασφάλεια θα προσφέρει και την απόλυτη πολυτέλεια. Αυτό βέβαια που είναι το πιο εντυπωσιακό είναι η κίνηση στους τέσσερις τροχούς και φυσικά οι 600 ίπποι.

Η πρώτη γενιά παρουσιάστηκε το 1984 και από τότε επί 33 ολόκληρα χρόνια η BMW εξελίσσει ένα από τα μοντέλα που είναι στις ψηλότερες προτιμήσεις των αγοραστών ανά τον κόσμο. Το καπό έχει σχεδίαση M και είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Η εξαιρετικά ελαφριά οροφή από ενισχυμένο πλαστικό με ίνες άνθρακα έρχεται να μειώσει το βάρος του αυτοκινήτου όπως και το σύστημα εξάτμισης.

Όπως αναφέραμε αυτό που εντυπωσιάζει είναι οι 600 ίπποι της μέγιστη ισχύ που προέρχονται από τοn κινητήρα V8 Bi – Turbo με τεχνολογία M TwinPower Turbo χωρητικότητας 4,4 λίτρων, αλλά και η ροπή η οποία φτάνει τα 76,4 κιλά. Το 0 – 100 επιτυγχάνεται μόλις σε 3,4”, ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ/ώρα. Αν το επιθυμεί ο ιδιοκτήτης τότε ο ηλεκτρονικός περιορισμός απενεργοποιείται και τότε η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 305 χλμ/ώρα.

Το 8τάχυτο Μ Steptronic αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής και paddles shift στο τιμόνι προσφέρει άνετη και γρήγορη οδήγηση, κάνοντας την παραμονή μέσα σε μια M5 κάτι παραπάνω από απολαυστική. Αυτό βέβαια που είναι το σημαντικότερο είναι κίνηση και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος M xDrive, το οποίο μοιράζει τη ροπή ανάμεσα σε δύο άξονες και ελέγχεται ηλεκτρονικά από έναν πολύδισκο συμπλέκτη.

Βέβαια οι Γερμανοί λένε πως το αυτοκίνητο ουσιαστικά είναι πισωκίνητο και πως οι εμπρός τροχοί χρησιμοποιούνται μόνο όταν οι πίσω δεν μπορούν διαχειριστούν μια δύσκολη κατάσταση. Ο οδηγός έχει στη διάθεση του να επιλέξει τον τρόπο οδήγησης μέσω του DSC (DSC on, M Dynamic Mode, DSC off) και του M xDrive (4WD, 4WD Sport, 2WD). Τα φρένα που έχουν αναλάβει την ασφάλεια της νέας M5 δεν είναι άλλα από τις 6πιστονες και μονοπίστονες δαγκάνες τόσο μπροστά, όσο και πίσω. Προαιρετικά προσφέρονται και κεραμικά φρένα με τις δαγκάνες να είναι βαμμένες σε χρυσό χρώμα.

Οι αναρτήσεις είναι της Sachs, ενώ υπάρχει ποικιλία ελαστικών για τις ζάντες αλουμινίου μεγέθους 19 και 20”. Σε αυτές των 19” ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε Yokohama ή Continental, με διαστάσεις 275/40 εμπρός και 285/40 πίσω. Αντίθετα αυτές των 20” προσφέρουν Pirelli ή Michelin, με διαστάσεις 275/35 μπροστά και 285/35 πίσω.

Το νέο μοντέλο αναμένεται να ξεκινήσει τις παραγγελιές του από το Σεπτέμβριο αρχικά από τη Γερμανία και τη Μεγάλη Βρετανία. Η τιμή της στη Γερμανία θα είναι 117.900€, ενώ οι πρώτες παραλαβές θα γίνουν την άνοιξη του 2018. Επιπλέον για όποιον θέλει το κάτι παραπάνω θα κυκλοφορήσουν 400 κομμάτια με το ειδικό μεταλλικό κόκκινο και μαύρο χρώμα τα οποία θα κοστίζουν 19.500€ παραπάνω από βασική έκδοση της M5.