Τα παράξενα αυτοκίνητα πάντα είχαν ένα μεγάλο κομμάτι της πίτας στην αυτοκίνηση. Όμως πάντα θα υπάρχει κάποιος που θα κάνει ένα βήμα παραπάνω για να μας εκπλήξει πάντα με βάση όμως του τι ήθελε να δει κάποιος από ένα διαφορετικό μοντέλο. Αυτό είναι το μυστηριώδες Kode57 του Ιάπωνα σχεδιαστή Ken Okuyama, ένα αυτοκίνητο που μοιάζει οικείο, αλλά ταυτόχρονα ακούγεται απίστευτο.

kode57-2Έχοντας λάβει τις βάσεις του στη γνωστή εταιρεία σχεδιασμού αυτοκινήτων, Pininfarina, κάποια από τα πιο αξιοσημείωτα έργα του σχεδιαστή περιλαμβάνουν την Ferrari Enzo, καθώς και την Ferrari P4/5. Ως διευθυντής του δημιουργικού, ο Ken επέβλεψε διάφορα έργα, συμπεριλαμβανομένης της Ferrari 599 και της Maserati Birdcage, αλλά φαίνεται πως μούσα του παραμένει το πρωτότυπο μοντέλο της 250 Testarossa.

Τις ημέρες του παρελθόντος που ο Okuyama εργαζόταν στην Pininfarina, σκιαγράφησε τον ανεπίσημο προκάτοχο του Kode57, μια διαφορετική Testarossa, έχοντας ως θέμα τις σύγχρονες Ferrari, δίνοντας την ονομασία Rossa. Το Kode57 φαίνεται να έχει δανειστεί πολλά στοιχεία από το concept της Ferrari του 2000, συμπεριλαμβανομένου του σώματος “Barchetta”, καθώς ακόμα και το μπροστινό κάλυμμα του κινητήρα που στεγάζει το V12 κινητήρα. Παράλληλα χρησιμοποιεί το χώρο προκειμένου να σχηματιστούν τα πλευρικά φτερά, επεκτείνοντας με αυτόν τον τρόπο, την προσέγγιση στους θόλους των τροχών, σχηματίζοντας μια “μύτη” σε στυλ μονοθεσίου της F1.

kode57-4Αν και το Kode57 διαθέτει τη δική του ξεχωριστή εμφάνιση, οι ομοιότητες μεταξύ αυτού και της Rossa δε μπορεί να αποτελούν σύμπτωση, καθώς τα δύο αυτοκίνητα διαθέτουν το ίδιο μικρό παρμπρίζ που αναδιπλώνεται γύρω από το σχήμα του σώματος, καθώς και τα διπλά εξογκώματα πίσω από τα καθίσματα. Ενώ η Rossa έχει μια πιο λαξευμένη εμφάνιση, ο Okuyama προτίμησε μια πιο στυλιζαρισμένη εμφάνιση στην τελευταία δημιουργία του, ενσωματώνοντας τον πίσω διαχύτη και δίνοντας μερικές γραμμές σε όλο το σώμα.

Και στα δυο concept οι προβολείς είναι τοποθετημένοι κάθετα πάνω από τους αεραγωγούς του ταμπλό, αλλά στην περίπτωση του Kode57 μεγάλωσαν σημαντικά το μέγεθος, μοιάζοντας έτοιμο να βγει στην παραγωγή, γεγονός  που αποτελεί βασική διαφορά με την Rossa, αφού σχεδιάστηκε κατά παραγγελία, αλλά θα πάρει σάρκα και οστά.

kode57-3Σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα του Ken Okuyama, ο V12 κινητήρας και οι αναρτήσεις του οχήματος μπορούν να ρυθμιστούν, έτσι ώστε να ταιριάζουν με τις επιθυμίες του ιδιοκτήτη, χάρη στη συνεργασία με το γερμανικό βελτιωτικό οίκο Novitec Rosso. Οι ίδιες βελτιώσεις αφορούν επίσης στο V12 κινητήρα με τους 612 ίππους, ανεβάζοντας την ιπποδύναμη στους 692 ίππους και τη μέγιστη ροπή στα 62 κιλά.

Με λίγα λόγια το Kode57 του Okuyama, ενώ θα μπορούσε να είναι απλώς μια παραλλαγή της παραγωγής της Rossa, είναι ένα δημιούργημα που ποτέ κανείς δε φανταζόταν ότι μπορεί να πραγματοποιηθεί. Το μόνο που απομένει είναι να το δούμε στην παραγωγή.