Στην αρχή ήταν φήμες, ύστερα η Toyota παραδέχτηκε πως εργαζόταν σε μια GR Supra με μηχανικό κιβώτιο. Και ιδού το αποτέλεσμα. Οι Ιάπωνες παρουσίασαν επίσημα τη GR Supra με το μηχανικό κιβώτιο iMT των 6 σχέσεων που αναμένεται να αλλάξει τα δεδομένα της οδήγησης. Έτσι πλέον η GR Supra, με τον κινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 280 ίππους θα συνδυάζεται και με το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων.

Η Toyota όμως δεν άλλαξε μόνο το κιβώτιο αλλά προχώρησε και σε κάποιες άλλες αλλαγές. Πιο συγκεκριμένα βελτιώθηκαν το σύστημα ελέγχου πέδησης, το σύστημα διεύθυνσης, το ESP και η ανάρτηση, η οποία επαναρυθμίστηκε δίνοντας στο αυτοκίνητο ακόμα καλύτερες επιδόσεις. Παράλληλα το βάρος του έχει μειωθεί κατά 40 κιλά.

Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου όταν επιταχύνει εκτός γωνίας είναι βασικό στοιχείο της ποιότητας “Fun to Drive” που έχει αναπτύξει η Toyota για το GR Supra. Για τη νέα χειροκίνητη έκδοση, το Traction Control αποτέλεσε και πάλι το επίκεντρο για να διασφαλιστεί η ιδανική ισορροπία ευελιξίας και σταθερότητας κατά την έξοδο από μια γωνία με το γκάζι.

Η GR Supra με το μηχανικό κιβώτιο διαθέτει και τη νέα λειτουργία Hairpin+. Αυτή έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει περισσότερη ελευθερία ειδικά σε κλειστές στροφές με ανηφορική κλίση (πάνω από 5%) με οδόστρωμα υψηλής τριβής, όπως αυτές που συναντώνται σε ευρωπαϊκές ορεινές διαδρομές. Έτσι ο οδηγός μπορεί να σπινάρει κάνοντας πιο ευχάριστη τη διαδρομή του. Άλλωστε τα φαρδιά ελαστικά προσφέρονται για τέτοια παιχνίδια.

Επιπλέον, υπάρχουν και οι νέες ζάντες αλουμινίου μεγέθους 19”, οι οποίες έχουν μειώσει το βάρος τους κατά 21,8 κιλά. Στο εσωτερικό υπάρχουν τα νέα δερμάτινα καθίσματα από Alcantara με την οσφυϊκή υποστήριξη και το νέο ηχοσύστημα. Η GR Supra για να γίνει πιο δελεαστική προσφέρει και τρία νέα χρώματα που είναι τα Moareki Grey, Dawn Blue και Matte Moonstone White.

Σίγουρα, όλα τα παραπάνω είναι δελεαστικά για τον καθένα από εμάς. Μπορεί η τιμή στην ελληνική αγορά να είναι για τη GR Supra με το αυτόματο κιβώτιο από 67.510€, όμως όπως και να έχει αξίζει και με το παραπάνω. Πόσο μάλλον η έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο. Άλλωστε τα Sports Car πάντα ήταν πιο ελκυστικά από τα υπόλοιπα.