Η υβριδική έκδοση του Peugeot 3008 GT

Η υβριδική έκδοση του Peugeot 3008 GT

Η Peugeot αποκάλυψε τη νέα υβριδική έκδοση του 3008 GT. Η πλήρης ονομασία του είναι Peugeot 3008 GT Hybrid4, με τους Γάλλους να υπόσχονται πολλούς ίππους και λίγες εκπομπές ρύπων. Οι άνθρωποι της γαλλικής φίρμας συμμορφώθηκαν αμέσως με τα νέα πρότυπα εκπομπών ρύπων WLTP, με τα αυτοκίνητα τους σιγά σιγά να δέχονται τις μετατροπές που χρειάζονται για να επιβαρύνεται όσο το δυνατόν λιγότερο το περιβάλλον.

Εμφανισιακά δεν έχει μεγάλες αλλαγές με το γνωστό 3008 GT. Η μάσκα παραμένει ίδια με τις μικρές λεπτομέρειες αλουμινίου, ενώ αναλλοίωτα παραμένουν και τα φωτιστικά σώματα. Οι προβολείς ομίχλης διαθέτουν και αυτοί λεπτομέρειες αλουμινίου, ενώ πηγαίνοντας στο πίσω μέρος δεν αλλάζει τίποτα με τα φωτιστικά σώματα να παραμένουν τα ίδια με τις τρεις λεπτές γραμμές.

Στο εσωτερικό δεσπόζουν οι δύο οθόνες, μια με τον πίνακα οργάνων, και μια με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που περιλαμβάνει την απεικόνιση του επιπέδου της φόρτισης. Το τιμόνι αν και ολόκληρο θυμίζει κάτι από διαστημικό τιμόνι διαθέτοντας τα απαραίτητα χειριστήρια για τον εύκολο χειρισμό από τον οδηγό. Τα δερμάτινα καθίσματα από Alcantara θέλουν να τονίσουν περισσότερο την πολυτέλεια του οχήματος, αλλά το 3008 GT, το έχει πετύχει ήδη αυτό από το συμβατικό μοντέλο που κυκλοφορεί ήδη στην αγορά.

Μηχανικά το Peugeot 3008 GT Hybrid4 τροφοδοτείται από τον PureTech βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,6 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 200 ίππους και από δύο ηλεκτροκινητήρες χωρητικότητας 13,2 kWh, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνουν τους 110 και 112 ίππους αντίστοιχα. Η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 300 ίππους, με τους Γάλλους να λένε πως το 0-100 επιτυγχάνεται σε 5,9”.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, ενώ οι εκπομπές ρύπων είναι μόλις 29 γρ/χλμ. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες τροφοδοτούνται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου, με τον ταχυφορτιστή να χρειάζεται μόλις 1:45’ για να φορτίσει στο 100%. Φυσικά, υπάρχει και φορτιστής που μπαίνει σε απλή οικιακή πρίζα χωρίς όμως να αποκαλύπτεται πόση ώρα χρειάζεται για μια πλήρη φόρτιση.

Το Peugeot 3008 GT Hybrid4, όπως όλα δείχνουν θα είναι μια ιδανική λύση, αφού 59 χιλιόμετρα αυτονομίας μέσα στην πόλη είναι υπεραρκετά για τις καθημερινές μετακινήσεις. Φυσικά, οι Γάλλοι γνωρίζουν πολύ καλά τις ανάγκες μια μεγάλης πόλης ιδίως όπως είναι το Παρίσι και έχουν προσαρμόσει απόλυτα το αυτοκίνητο για τη καθημερινή χρήση του. Το θέμα είναι αν και κατά πόσο μπορεί να έχει τύχη ένα τέτοιο αυτοκίνητο στην ελληνική αγορά.