Οι περισσότεροι περιμέναν πως και πως να αποκαλυφθεί το νέο Hyundai Kona N. Οι Κορεάτες παρουσίασαν το νέο μοντέλο με τη σειρά Ν να μεγαλώνει δίνοντας ακόμη μια επιλογή σε αυτούς που θέλουν το κάτι παραπάνω. Όπως ήταν αναμενόμενο το νέο Kona N είναι πιο επιθετικό, με τη μεγάλη μάσκα και το λογότυπο N, καθώς και τους νέους προφυλακτήρες. Τα μικρά ανοίγματα και οι νευρώσεις που υπάρχουν στο καπό το κάνουν πιο εντυπωσιακό, ενώ τα LED φώτα ημέρας με τα LED φωτιστικά σώματα δένουν αρμονικά.

Στο πίσω μέρος δεσπόζει η αεροτομή στο τελείωμα της οροφής, τα LED φωτιστικά σώματα, ο διαχύτης και η διπλή απόληξη της εξάτμισης. Τα μαύρα καπάκια των καθρεπτών και οι σκουρόχρωμες ζάντες αλουμινίου μεγέθους 19”, με τα ελαστικά P Zero της Pirelli, καθώς και οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων το κάνουν ακόμη πιο άγριο. Επιπλέον, για να γίνει ακόμη πιο εντυπωσιακό υπάρχει μια κόκκινη διακοσμητική γραμμή μπροστά και πίσω, αλλά και στα πλαϊνά.

Μπαίνοντας στο εσωτερικό ξεχωρίζουν αμέσως οι δύο ψηφιακές οθόνες, μια μεγέθους 10” για τον πίνακα οργάνων και μια αφής με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Τα σπορ καθίσματα, το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια και τα paddle shift για πιο γρήγορες αλλαγές, ο δερμάτινος επιλογέας ταχυτήτων και τα πεντάλ αλουμινίου ανεβάζουν τον πήχη της πολυτέλειας.

Το κουμπί εκκίνηση βρίσκεται στην κάτω πλευρά του τιμονιού, ενώ υπάρχει και η οθόνη head-up display για να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού από το δρόμο. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 5 επιλογές οδήγησης που είναι οι Eco, Normal, Sport, N και Custom, με την τελευταία να προσαρμόζεται όπως ακριβώς θέλει ο ίδιος.

Μηχανικά το νέο Kona N τροφοδοτείται από τον 4κύλινδρο Turbo κινητήρα χωρητικότητας 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 280 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 39,9 κιλά. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε 5,5”, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 240 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το DCT αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 8 σχέσεων, με την κίνηση να μεταφέρεται στους εμπρόσθιους τροχούς. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως με το N Grin Shift η μέγιστη ισχύς αυξάνεται για 20” στους 290 ίππους, ενώ υπάρχει και το ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Όπως όλα δείχνουν αν η Hyundai διατηρήσει την τιμολογιακή πολιτική που έχει γενικά στη σειρά N, τότε το Kona N θα έχει τις δυνατότητες να φτάσει ακόμα και στην κορυφή των πωλήσεων της κατηγορίας του. Άλλωστε ένα SUV που είναι σπορ, προσφέρει 280 ίππους και είναι ασφαλές μπορεί γίνει δελεαστικό για όλους τους υποψήφιους αγοραστές.