Η ναυαρχίδα της Skoda η Superb βρίσκεται αισίως στην τρίτη γενιά διαθέτοντας και την έκδοση Scout. Το πιο σημαντικό είναι η μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος δίνοντας της μια υπεροχή σε σχέση με τις απλές εκδόσεις στις εκτός δρόμου διαδρομές. Το νέο μοντέλο έχει την ικανότητα να ρυμουλκήσει μέχρι 2.200 κιλά, κάτι που σημαίνει πως μπορεί να ταξιδέψει άνετα με μια βάρκα πίσω της ή ακόμα και με ένα τροχόσπιτο.

Εξωτερικά διακρίνουμε τους προφυλακτήρες με την επένδυση αλουμινίου, ενώ όπως βλέπουμε και από τις φωτογραφίες οι θόλοι των τροχών προστατεύονται από πλαστικό. Επιπλέον, το νέο μοντέλο διαθέτει ράγες οροφής, ενώ οι αλουμινένιες πινελιές συνεχίζουν και στα πλαϊνά. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα δερμάτινα καθίσματα από Alcantara, ενώ δεν υπάρχει καμία αλλαγή σε σχέση με την απλή Superb. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 660 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωση των καθισμάτων μπορεί να ανέβει στα 1.950 λίτρα.

Μηχανικά η Skoda Superb Scout τροφοδοτείται από δύο κινητήρες έναν βενζίνης και έναν πετρελαίου. Ο κινητήρας βενζίνης είναι ο TSI χωρητικότητας 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 272 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 35,6 κιλά. Αντίθετα ο κινητήρας πετρελαίου είναι ο TDI χωρητικότητας 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 190 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 40,7 κιλά. Και οι δύο εκδόσεις συνδυάζονται με το αυτόματο DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων.

Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου είναι πως αν χαθεί η πρόσφυση από τους εμπρόσθιους τροχούς τότε ο ηλεκτρονικά ελεγχόμενος υδραυλικός συμπλέκτης μεταδίδει αυτόματα τη ροπή στους πίσω τροχούς για να αποφύγει ο οδηγός τα χειρότερα. Σε αυτή την περίπτωση η μετάδοση της ισχύος πίσω μπορεί να φτάσει έως και το 90%.

Σίγουρα μπορεί πολλούς να μην τους ενθουσιάσει, αφού πρόκειται για ένα καθαρά οικογενειακό αυτοκίνητο, που όμως δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα υπόλοιπα μοντέλα, αφού και δυνατό είναι, αλλά και απόλυτα ασφαλές. Βέβαια η επιλογή είναι δική σας.