Πριν λίγο καιρό η Dacia αποκάλυπτε κάποια στοιχεία για τα νέα Sandero, Sandero Stepway και Logan (Dacia Sandero – Sandero Stepway – Logan). Τώρα οι Ρουμάνοι προχώρησαν στην πλήρη αποκάλυψη των τριών μοντέλων. Εκτός των αισθητικών αλλαγών στο εξωτερικό και το εσωτερικό, οι πιο σημαντικές αλλαγές έγιναν στο μηχανικό κομμάτι. Μπαίνοντας στην τρίτη γενιά τους τα τρία μοντέλα θέλουν να ακολουθήσουν τη γραμμή της Renault και όχι να μένουν πίσω.

Όλα τα μοντέλα βασίζονται στην πλατφόρμα CMF-B, που κατασκευάζει και το νέο Renault Clio, προσφέροντας αυξημένη ακαμψία. Πλέον από τις απλές εκδόσεις βλέπουμε νέα μάσκα, νέα LED φώτα ημέρας, νέους προφυλακτήρες και νέα πίσω φωτιστικά σώματα. Το Sandero Stepway έχει αυξήσει την απόσταση από το έδαφος φτάνοντας τα 174 χιλιοστά, ενώ διαθέτει και μπάρες οροφής.

Μπαίνοντας στο εσωτερικό ξεχωρίζουν οι νέοι χρωματισμοί, ενώ υπάρχουν τα νέα καθίσματα με τις κίτρινες ραφές, το νέο δερμάτινο τιμόνι των τεσσάρων ακτίνων με τα χειριστήρια και ο δερμάτινος επιλογέας ταχυτήτων. Ο πίνακας οργάνων παραμένει αναλογικός με τις κόκκινες βελόνες και τη ενδιάμεση μικρή ψηφιακή οθόνη που χωρίζει το ταχύμετρο από το στροφόμετρο. Η οθόνη αφής μεγέθους 8”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας θέλει να κάνει πιο εύκολη τη ζωή του οδηγού, ενώ υπάρχουν και τα συστήματα Apple CarPlay και Android Auto.

Από μηχανικής πλευράς υπάρχουν τρία σύνολα βενζίνης. Η βασική έκδοση αποτελείται από τον 3κύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 1 λίτρου με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 65 ίππους. Επιπλέον, υπάρχει και ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας χωρητικότητας 1 λίτρου, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 90 ίππους. Τέλος, θα προσφέρεται και η έκδοση υγραερίου, με τον κινητήρα χωρητικότητας TCe 100 ECO-G, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 100 ίππους. Εδώ αξίζει να σημειωθεί πως η έκδοση υγραερίου με τις δύο δεξαμενές φτάνει στην αυτονομία των 1.300 χιλιομέτρων.

Πλουσιότερος είναι και ο εξοπλισμός των τριών μοντέλων, αφού περιλαμβάνει 6 αερόσακους, Cruise Control, αυτόματο σύστημα πέδησης, ειδοποίηση τυφλού σημείου, υποβοήθηση στάθμευσης και πολλά άλλα. Μπορεί το όνομα της Dacia να μην είναι από τα πολύ δυνατά μοντέλα, όμως η Renault δεν τα παραμελεί κάτι που σημαίνει πως μπορούν να ανταπεξέλθουν στις πωλήσεις τους, κυρίως λόγω της τιμολογιακής πολιτικής τους σε μια δύσκολή αγορά αυτοκίνητου.