Η Pirelli παρουσίασε δύο καινοτομίες στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, οι οποίες σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία μπορούν να ενισχύσουν την εμπειρία των πελατών εντός και εκτός δρόμου. Η πρώτη καινοτομία αφορά στην εξατομίκευση, με τον κατασκευαστή των ελαστικών να προσφέρει πλέον χρωματιστές εκδόσεις των ελαστικών P Zero και Winter Sottozero, για τα οποία οι μηχανικοί της Pirelli έπρεπε να αναπτύξουν νέα υλικά και συστήματα προστασίας, προκειμένου να βεβαιωθούν ότι τα χρώματα παραμένουν ζωντανά ακόμα και ύστερα από βαριά χρήση.
Αυτά τα ελαστικά είναι διαθέσιμα για προπαραγγελία και αφορούν σε διαστάσεις 19” ή μεγαλύτερες. Αν και ξεκίνησαν στην κατηγορία των Super Car και Hyper Car, αναμένεται να επεκταθούν και σε Premium μοντέλα. Τα βασικά χρώματα περιλαμβάνουν κόκκινο, κίτρινο, λευκό και ασημί, χρώματα που θα πρέπει να αποδειχθούν ανθεκτικά άπαξ και προστατεύονται από ένα νέο υλικό, το οποίο δρα ως εμπόδιο στη διατήρηση της λάμψης του χρώματος, αποφεύγοντας το ξεθώριασμα που προκαλείται από το χρόνο και τη χρήση.
Η δεύτερη καινοτομία ονομάζεται “Pirelli Connesso” και είναι μια ενσωματωμένη πλατφόρμα στα ελαστικά P Zero και Winter Sottozero, η οποία επικοινωνεί με τον οδηγό μέσω μιας εφαρμογής, δίνοντάς του πληροφορίες ζωτικής σημασίας σχετικά με το πώς λειτουργεί το ελαστικό. Η υπηρεσία θα ξεκινήσει πρώτα στις ΗΠΑ αυτό το καλοκαίρι, ενώ θα ακολουθήσουν Ευρώπη και Άπω Ανατολή.
Ο τρόπος που το Pirelli Connesso λειτουργεί, είναι μέσω ενός ενσωματωμένου αισθητήρα στο ελαστικό, που συνδέεται με το Pirelli Cloud, μια εφαρμογή που λειτουργεί σε smartphone, η οποία επιτρέπει στον οδηγό να επικοινωνεί με τα ελαστικά. Ο αισθητήρας μετράει τη θερμοκρασία, το στατικό κατακόρυφο φορτίο, τη φθορά και τον αριθμό των χιλιομέτρων που καλύπτονται από κάθε ελαστικό.
Σε αντίθεση με τα τωρινά συστήματα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών, το Pirelli Connesso λειτουργεί τόσο όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε κίνηση, όσο και όταν είναι σταματημένο. Στο μέλλον, το Connesso θα είναι σε θέση να ανιχνεύει πτώσεις της πίεσης εξ αποστάσεως, καθώς και να κάνει μεταβολές στα ελαστικά, ενώ το αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο.