Η NEXEN TIRE ανακοίνωσε την κυκλοφορία δύο ελαστικών εξοπλισμού πρώτης τοποθέτησης, N’FERA AU7 EV και N’FERA SPORT EV για το νέο Hyundai Ioniq 6. Με κομψό design και αξεπέραστες αεροδυναμικές επιδόσεις, το Ioniq 6 μπορεί και καλύπτει πάνω από 500 χιλιόμετρα μέχρι την επόμενη φόρτιση. Επιπλέον, διαθέτει διάφορες τεχνολογίες φωτισμού που επικοινωνούν με τα υπόλοιπα οχήματα και τους ανθρώπους, όπως λαμπτήρες ατμοσφαιρικού φωτισμού δύο χρωμάτων, ευέλικτο και άνετο εσωτερικό χώρο, και διαδραστικά φώτα pixel. Αυτό όμως που εντυπωσιάζει είναι ότι χρησιμοποιεί ένα σύστημα υπερ-ταχείας φόρτισης 400 V/800 V και λειτουργίες V2L σε συνδυασμό με προδιαγραφές ασυναγώνιστης δυναμικής οδήγησης, απόλυτης ασφάλειας και ασύγκριτης άνεσης.
Το N’FERA AU7 EV της NEXEN TIRE, ειδικά σχεδιασμένο για το νέο Ioniq 6, είναι ένα υψηλής ποιότητας ελαστικό τεσσάρων εποχών που προσφέρει εξαιρετική ισχύ πέδησης και άνεση σε διάφορες κλιματικές συνθήκες και τύπους οδοστρώματος. Χάρη στη βελτιωμένη σύνθεση του υλικού κατασκευής του, επιτυγχάνει κορυφαίες επιδόσεις στην εξοικονόμηση καυσίμου και στην προστασία από φθορές. Ο θόρυβος μειώνεται χάρη στη βελτιωμένη διαρρύθμιση των μπλοκ του μοτίβου πέλματος και την εφαρμογή τεχνολογίας πολλαπλών ακολουθιών μέσω της χρήσης big data τεχνητής νοημοσύνης για design χαμηλής εκπομπής θορύβου, που αποτελεί το βασικό ζητούμενο για τα ηλεκτρικά οχήματα.
Το ελαστικό N’FERA Sport EV εγγυάται υψηλές επιδόσεις τόσο σε υγρό, όσο και σε στεγνό οδόστρωμα και διαθέτει άριστο σχεδιασμό για την αποστράγγιση του νερού. Βελτιώνει επίσης τις επιδόσεις πέδησης σε υγρό οδόστρωμα αυξάνοντας την ακαμψία χάρη στη χρήση τεχνολογίας πρόληψης της παραμόρφωσης που εφαρμόζεται στις πλαϊνές αυλακώσεις του ελαστικού. Η ευστάθεια και ο ασφαλής χειρισμός κατά την οδήγηση σε υψηλές ταχύτητες έχουν βελτιωθεί σημαντικά χάρη στην καλύτερη σχεδίαση του πέλματος, ενώ η πρόσφυση και η ισχύς πέδησης έχουν αυξηθεί χάρη στο υψηλής πρόσφυσης, σύνθετο υλικό κατασκευής.
Τα δύο προϊόντα σχεδιάστηκαν ειδικά, για να κατανέμουν την αναλογία ακαμψίας του κάθε μπλοκ μοτίβου όσο το δυνατόν πιο ομοιόμορφα και να μεγιστοποιούν την επιφάνεια επαφής με το οδόστρωμα, έτσι ώστε να προλαμβάνεται η ολίσθηση των τροχών που μπορεί να προκληθεί λόγω μεγάλου φορτίου και υψηλής ροπής του ηλεκτρικού οχήματος. Για να μειωθούν σημαντικά η αντήχηση κατά την οδήγηση, το εσωτερικό του ελαστικού είναι πλήρως επενδυμένο με υλικό τύπου δακτυλίων για την απορρόφηση του θορύβου. Τα υλικά αυτά διαθέτουν εξαιρετικές επιδόσεις ηχομόνωσης.