Η νέα υβριδική Ferrari

Η νέα υβριδική Ferrari

Οι Ιταλοί της Ferrari προχώρησαν στην αποκάλυψη της νέας SF90 Stradale δείχνοντας με αυτό τον τρόπο πως και αυτοί ακολουθούν τις εξελίξεις σχετικά με την ηλεκτροκίνηση. Με την πρώτη ματιά μπορεί να καταλάβει κανείς πως πρόκειται για ένα Hyper Car, το οποίο μόνο απαρατήρητο δεν περνάει.

Η μπροστινή όψη είναι αρκετά επιθετική με το μεγάλο άνοιγμα στον προφυλακτήρα και το καπό για την καλύτερο ροή του αέρα και την ψύξη του κινητήρα. Τα πολύ λεπτά LED φωτιστικά σώματα δίνουν μια διαφορετική αίσθηση, ενώ ο σχεδιασμός του καπό δείχνει ξεκάθαρα πως είναι Ferrari από όποια πλευρά και να τη δει κανείς. Στο πίσω μέρος τα μικρά οβάλ φωτιστικά σώματα, η αεροτομή, ο διαχύτης, και η διπλή απόληξη της εξάτμισης το κάνουν ακόμη πιο όμορφο, χωρίς να χάνεται η αγριάδα του αυτοκινήτου.

Στο εσωτερικό έχουν αλλάξει σχεδόν τα πάντα σε σχέση με τις προηγούμενες Ferrari. Αυτό που ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά είναι τεράστια οθόνη μεγέθους 16” που περιλαμβάνει το ψηφιακό ταχύμετρο, με το αναλογικό στροφόμετρο, καθώς και όλες τις υπόλοιπες πληροφορίες που χρειάζεται ο οδηγός για το αυτοκίνητο, όπως την κατάσταση του, την κίνηση στους δρόμους και την ψυχαγωγία.

Το νέο υβριδικό μοντέλο της ιταλικής φίρμας προσφέρει 1.000 ίππους. οι 780 ίπποι και τα 81,5 κιλά ροπής έρχονται από το V8 Bi-Turbo κινητήρα χωρητικότητας 4 λίτρων, ενώ οι υπόλοιποι 220 ίπποι προσφέρονται μέσα από τρεις ηλεκτροκινητήρες. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 8 σχέσεων, το οποίο προσφέρει 33% ταχύτερες αλλαγές. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε μόλις 2,5”, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 340 χλμ/ώρα.

Οι ηλεκτροκινητήρες συμπληρώνονται από τη μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 9,7 kWh, με την αυτονομία να φτάνει τα 25 χιλιόμετρα. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερα προγράμματα οδήγησης, τα οποία είναι τα eDrive, Hybrid, Performance και Qualify. Στο eDrive γίνεται αποκλειστικά η χρήση του ηλεκτροκινητήρα, όμως η τελική ταχύτητα φτάνει τα 135 χλμ/ώρα. Αυτό είναι κάτι που ίσως να μην ικανοποιεί αυτούς που τόσα χρόνια έχουν αγαπήσει τις Ferrari και τις έχουν αποκτήσει.

Επιπλέον, η Ferrari για να υπάρχει καλύτερος έλεγχος της ροπής δημιούργησε το e Side Slip Control (eSSC), στο οποίο ενσωματώνονται το Traction Control (eTC) και το σύστημα πέδησης με τα ABS και EBD. Το Torque Vectoring είναι διαθέσιμο στο εμπρόσθιο άξονα, το οποίο ελέγχει και κατανέμει τη ροπή στις στροφές ανάμεσα στον εξωτερικό και τον εσωτερικό τροχό.

Η νέα Ferrari SF90 Stradale αναμένεται να ξεκινήσει την παραγωγή της μέσα στο έτος, ενώ στις αγορές ανά τον κόσμο θα βρίσκεται το πρώτο τρίμηνο του 2020. Η τιμή της σύμφωνα με τις πληροφορίες θα κυμαίνεται ανάμεσα σε 600.000€ με 800.000€, ενώ το αξιοσημείωτο είναι πως ήδη οι παραγγελίες έχουν ξεπεράσει τις 2.000. Άρα αξίζει και με το παραπάνω.