Η BMW αποκάλυψε τη νέα 7 Series. Πρόκειται για τη ναυαρχίδα της γερμανικής φίρμας, η οποία πλέον είναι εξοπλισμένη με ότι πιο νέο υπάρχει από πλευράς τεχνολογίας, προσφέροντας εκτός από άνεση και απόλυτη ασφάλεια. Μπορεί μέσα σε αυτά τα 45 χρόνια που βρίσκεται στην αγορά αυτοκινήτου να είναι ένα μοντέλο που δεν αλλάζει εύκολα γραμμές, όμως εξελίσσεται συνεχώς προσφέροντας όλο και περισσότερα.
Το συνολικό μήκος φτάνει τα 5,39 μέτρα, το πλάτος τα 1,95 μέτρα, το ύψος τα 1,54 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο φτάνει τα 3,21 μέτρα. Εξωτερικά ξεχωρίζει η τεράστια διπλή μάσκα, με τα λεπτά LED φωτιστικά σώματα και τα LED φώτα ημέρας. Οι νευρώσεις στο καπό θέλουν να την κάνουν πιο άγρια, όμως το DNA της λιμουζίνας δύσκολα θα φύγει από πάνω της. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα LED φωτιστικά σώματα και η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης.
Μπαίνοντας στο εσωτερικό η πολυτέλεια είναι κάτι παραπάνω από εμφανής. Τα δερμάτινα καθίσματα σε μαύρο, κόκκινο, είτε λευκό χρώμα, το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια, ο κυκλικός επιλογέας ταχυτήτων και τα πεντάλ αλουμινίου ανεβάζουν αισθητά τον πήχη της πολυτέλειας. Αυτό όμως που δεσπόζει είναι η οθόνη μεγέθους 31”, η οποία έχει διάταξη 32:9 και ανάλυση 8K.
Μαζί με τη νέα BMW 7 Series αποκαλύφθηκε το λειτουργικό σύστημα iDrive της 8ης γενιάς. Αυτό συνδυάζεται με τη BMW Theatre Screen, η οποία έχει την κυρτή οθόνη, που ουσιαστικά χωρίζεται σε δύο μέρη, ένα για τον πίνακα οργάνων και ένα για το γνωστό σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Μέσα σε όλα αυτά υπάρχει και το σύστημα Manoeuvre Assistant, το οποίο επιτρέπει την αυτοματοποιημένη στάθμευση και τους ελιγμούς.
Μηχανικά υπάρχουν εκδόσεις για όλα τα γούστα. Πιο συγκεκριμένα βρίσκουμε δύο κινητήρες βενζίνης με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα, έναν πετρελαίου, δύο υβριδικές εκδόσεις και μια αμιγώς ηλεκτρική που ονομάζεται i7. Η βασική έκδοση βενζίνης είναι η 735i, με τον 6κύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 286 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 43,3 κιλά. Επιπλέον, υπάρχει και το ήπιο υβριδικό σύστημα με τους 18 ίππους.
Η επόμενη έκδοση βενζίνης είναι η 740i, με τον ίδιο κινητήρα των 3 λίτρων, αλλά τη μέγιστη ισχύ να ανεβαίνει στους 380 ίππους και τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 53 κιλά. Και εδώ υπάρχει το ήπιο υβριδικό σύστημα με τους 18 ίππους. Η πιο ισχυρή έκδοση βενζίνης είναι η 760i xDrive, με το V8 κινητήρα χωρητικότητας 4,4 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να αγγίζει τους 544 ίππους και τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 76,4 κιλά.
Η μοναδική έκδοση πετρελαίου 740d xDrive αποτελείται από τον 6κύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 300 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 68,3 κιλά. Οι δύο Plug-in υβριδικές εκδόσεις διαθέτουν τον κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 3 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα, με τη συνδυαστική ισχύ να είναι 490 και 571 ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή φτάνει τα 71,3 και 81,5 κιλά αντίστοιχα.
Τέλος, υπάρχει και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση i7 xDrive60, η οποία αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 544 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 75,9 κιλά. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε 4,7”, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 240 χλμ/ώρα. Εδώ αξίζει να σημειωθεί πως οι εκδόσεις 735i, 740i και 760i xDrive δεν θα είναι διαθέσιμες στην ευρωπαϊκή αγορά.
Για όσους ενδιαφέρονται θα χρειαστεί να κάνουν υπομονή μέχρι το Νοέμβριο όπου και αναμένεται να κυκλοφορήσει. Αρχικά θα δούμε μόνο την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της i7, ενώ λίγο αργότερα θα κυκλοφορήσουν οι εκδόσεις βενζίνης στην Αμερική. Η έκδοση πετρελαίου και οι δύο Pug-in υβριδικές εκδόσεις αναμένονται την άνοιξη του 2023. Τέλος, η νέα BMW 7 Series θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της γερμανικής φίρμας στο Dingolfing της Γερμανίας.