Όταν κυκλοφόρησε η Ford Mustang Mach E, οι περισσότεροι είπαν πως έπεσε ένα από τα μεγαλύτερα κάστρα, αφού η Mustang μέχρι τότε παρέμενε ένα σκληροπυρηνικό Sports Car. Η Ford έκανε για άλλη μια φορά την έκπληξη, αφού παρουσίασε την 7η γενιά της Mustang κρατώντας τους θερμικούς κινητήρες. Φυσικά, αυτό είναι χαράς ευαγγέλια για όσους θέλουν να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο που να μην έχει κάτι από την ηλεκτροκίνηση επάνω του.

Όπως είναι αυτονόητο θα παραμείνουν και οι μορφές των Coupe και Convertible αμαξωμάτων. Εκτός από αυτό στην Αμερική θα διατίθενται με το V8 κινητήρα χωρητικότητας 5 λίτρων, ενώ στην Ευρώπη θα υπάρχει και ο γνωστός μικρότερος EcoBoost κινητήρας χωρητικότητας 2,3 λίτρων. Παράλληλα οι κινητήρες θα συνδυάζονται με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή με το 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, με την κίνηση να μεταφέρεται στους πίσω τροχούς.

Σχεδιαστικά, η νέα Mustang διαθέτει τη νέα μάσκα, με τις νέες εισαγωγές αέρα, τους νέους προφυλακτήρες, τους αεραγωγούς στο καπό και φυσικά τα νέα LED φωτιστικά σώματα, μαζί με τα LED φώτα ημέρας. Στο πίσω μέρος και εδώ υπάρχουν τα LED φωτιστικά σώματα με τη γνωστή τριπλή διάταξη, η αεροτομή και η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης. Το αμάξωμα ολοκληρώνεται με τις μαύρες ζάντες αλουμινίου μεγέθους 19”, οι οποίες συνδυάζονται με τις μπλε δαγκάνες και τα φρένα της Brembo.

Η μεγαλύτερη αλλαγή έρχεται εσωτερικά, αφού υπάρχουν οι δύο ψηφιακές οθόνες που τα αλλάζουν όλα. Πρόκειται για την οθόνη μεγέθους 12,4” του πίνακα οργάνων και την οθόνη αφής μεγέθους 13,2”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας SYNC 4. Τα δερμάτινα καθίσματα, το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια, ο δερμάτινος επιλογέας ταχυτήτων και τα πεντάλ αλουμινίου ανεβάζουν τον πήχη της πολυτέλειας. Επιπλέον, υπάρχουν τα συστήματα Apple CarPlay και Android Auto, καθώς και το σύστημα Ford Power-Up.

Ο οδηγός θα μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε 6 προγράμματα οδήγησης που είναι τα Normal, Sport, Slippery, Drag, Track και Custom. Στο τελευταίο ο οδηγός θα έχει τη δυνατότητα να αποθηκεύει τις προσωπικές του ρυθμίσεις χωρίς να αλλάζει αυτά που θέλει κάθε φορά που θα εισέρχεται στο αυτοκίνητο. Η Ford Mustang διαθέτει το ταχύτερο σύστημα διεύθυνσης, καθώς και το σύστημα rev-matching στις χειροκίνητες εκδόσεις. Επιπλέον, υπάρχει και το σύστημα Active Valve Exhaust που προσφέρει διαφορετικούς ήχους του κινητήρα.

Από πλευράς ασφάλειας υπάρχουν όλα τα νέα συστήματα. Πιο συγκεκριμένα η Mustang περιλαμβάνει τα Speed Sign Recognition, Intelligent Adaptive Cruise Control με λειτουργία Stop & Go, Lane Centering Assist, Evasive Steer Assist, Reverse Brake Assist, Active Pothole Mitigation και Stolen Vehicle Services. Παράλληλα υπάρχει και η ενεργή ανάρτηση MagneRide, η οποία παρακολουθεί το οδόστρωμα χίλιες φορές το δευτερόλεπτο, χρησιμοποιώντας ένα υγρό που ελέγχεται ηλεκτρονικά ρυθμίζοντας την απόσβεση ανάλογα με τις συνθήκες.

Εκτός από όλα τα παραπάνω η Ford αποκάλυψε πως θα δημιουργήσει και την έκδοση Dark Horse, η οποία θα είναι πιο ισχυρή από τη GT. Η συγκεκριμένη έκδοση θα διαθέτει νέους εκκεντροφόρους, υψηλότερη ισχύ, ένα Tuning με μεγαλύτερη πίσω αντιστρεπτική δοκό, heavy-duty εμπρός αμορτισέρ, διαφορετικά φρένα με δαγκάνες σταθερού εμβόλου με μεγαλύτερους ρότορες, μπάρα θόλων, διαφορικό τύπου Torsen, και ελαστικά Pirelli P-Zero PZ4 διαφορετικών διαστάσεων εμπρός και πίσω. Παράλληλα θα υπάρχει και το Performance Electronic Parking Brake, το οποίο έχει σχεδιαστεί τόσο για αρχάριους οδηγούς, ώστε να μαθαίνουν και να βελτιώνουν τις δεξιότητές τους στο Drift, όσο και για αυτούς που θέλουν ένα έτοιμο αυτοκίνητο για αγώνες.

Για όσους ενδιαφέρονται θα χρειαστεί να κάνουν λίγο υπομονή, αφού όπως ανακοίνωσε η Ford η νέα Mustang θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2023. Σίγουρα, μπορεί να μην είναι για όλους, αλλά και μόνο ότι παραμένει με θερμικό κινητήρα είναι ένα επιπλέον κίνητρο για να διατηρήσει τις πωλήσεις της ή ακόμα και να τις ανεβάσει για αυτούς που θέλουν παραμείνουν στους εν λόγω κινητήρες χωρίς να προχωρήσουν στην ηλεκτροκίνηση.