Την εταιρία που φέρει το όνομα Mazzanti πολλοί ίσως να μην την γνωρίζουν, όπως και το Antas, το GT μοντέλο, με το οποίο επανήλθε στο προσκήνιο η ιταλική φίρμα το 2006. Από τότε και έως σήμερα η Mazzanti έχει δημιουργήσει και το Evantra, το οποίο παρουσιάστηκε το 2013 και είναι ένα Super Car με κινητήρα V8 τοποθετημένο στο κέντρο, αλλά και ένα ζεύγος από πόρτες που ανοίγουν με τον πλέον ανορθόδοξο τρόπο.
Τρία χρόνια μετά λοιπόν η Mazzanti επιστρέφει με ένα βελτιωμένο αεροδυναμικό πακέτο για το Evantra, που περιέχει μία νέα αεροτομή, αλλά και άλλες λεπτομέρειες στην εξωτερική εμφάνιση με τα ανθρακονήματα να είναι το βασικό υλικό κατασκευής τους, με αποτέλεσμα τη βελτίωση της αεροδυναμικής του μοντέλου. Η παρουσίαση του ανανεωμένου Evantra έγινε στο γνωστό Top Marques Monaco, όπου κάθε χρόνο συναντώνται τα καλύτερα αυτοκίνητα του κόσμου.
Εκτός από τις αλλαγές στην εξωτερική εμφάνιση η Mazzanti δεν πείραξε καθόλου το μηχανικό σύνολο με το Evantra να φιλοξενεί τον ίδιο V8 κινητήρα των 7.000 κ.εκ., με τη μέγιστη ισχύ να αγγίζει τους 751 ίππους και τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 87,7 κιλά. Για τη μετάδοση της κίνησης οι Ιταλοί χρησιμοποιούν ένα σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων που μεταφέρει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Σύμφωνα με την εταιρία το Evantra είναι ικανό να επιτύχει χρόνο 3 δευτερολέπτων για το 0 – 100, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 362 χλμ/ώρα.
Εκτός από το εξαιρετικά περιορισμένης παραγωγής Evantra (μόλις 5 κομμάτια ετησίως), η Mazzanti δήλωσε ότι αργότερα μέσα στην χρονιά θα παρουσιάσει και το νέο όχημα το οποίο εξελίσσει και θα ονομάσει EV – R, με τις πληροφορίες να λένε ότι θα είναι ένα από τα ταχύτερα αυτοκίνητα δρόμου με την ισχύ να φτάνει τους 950 ίππους. Το ερώτημα που γεννάται όμως είναι ένα. Θα μπορέσει η Mazzanti να σταθεί ανταγωνιστικά στην αγορά των Hyper Car;
Δημήτρης Τσιάρας