Πριν από περίπου δύο μήνες η Toyota παρουσίασε τη GR Corolla. Τώρα οι Ιάπωνες έκαναν μια κίνηση που ενθουσίασε τους περισσότερους. Πρόκειται για την αποκάλυψη της GR Corolla Morizo Edition, η οποία θα κυκλοφορήσει σε περιορισμένη παραγωγή. Το όνομα της δεν είναι άλλο από το ψευδώνυμο του πρόεδρου της Toyota, Akio Toyoda, ο οποίος το χρησιμοποιεί όταν τρέχει με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα.
Η Morizo Edition είναι βελτιωμένη σε πολλά πράγματα, αλλά μηχανικά παραμένει όπως είναι και η GR Corolla. Η νέα GR Corolla Morizo Edition θα διατίθενται σε δύο χρώματα το Windchill Pearl και το Matte Gray, ενώ ζυγίζει 45 κιλά λιγότερα από τη Circuit. Για να γίνει αυτό το αυτοκίνητο έγινε αυστηρά διθέσιο, αφού αφαιρέθηκαν τα πίσω καθίσματα, τα ηχεία από τις πίσω πόρτες, ο μηχανισμός για τα ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, καθώς και ο μηχανισμός από τον πίσω υαλοκαθαριστήρα.
Η νέα GR Corolla Morizo Edition διαθέτει καπό από αλουμίνιο, οροφή και πάνελ στις εμπρόσθιες πόρτες από σφυρήλατο Carbon, ενώ στα μπροστινά φρένα έχουν τοποθετηθεί νέοι αγωγοί. Επιπλέον, υπάρχουν οι νέες σφυρήλατες μαύρες ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18”, που συνδυάζονται με τα ελαστικά Pilot Sport Cup 2 της Michelin. Τα αμορτισέρ είναι βαμμένα σε κόκκινο χρώμα, ενώ η ανάρτηση επαναρυθμίστηκε ειδικά για αγώνες.
Στο εσωτερικό δεσπόζουν τα μαύρα bucket καθίσματα, με τις κόκκινες ραφές. Επιπλέον, υπάρχουν το δερμάτινο τριάκτινο με τα χειριστήρια και το λογότυπο GR, ο δερμάτινος επιλογέας ταχυτήτων και τα πεντάλ αλουμινίου που ανεβάζουν τον πήχη της πολυτέλειας. Όπως και στη GR Corolla έτσι και εδώ υπάρχουν οι δύο ψηφιακές οθόνες, μια για τον πίνακα οργάνων και μια αφής, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.
Μηχανικά δεν υπάρχει καμία αλλαγή, αφού κάτω από το καπό παραμένει ο 3κύλινδρος Turbo κινητήρας χωρητικότητας 1,6 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 304 ίππους. Η μόνη διαφορά με τη GR Corolla είναι ότι η ροπή αυξήθηκε κατά τρία κιλά φτάνοντας τα 40,7 συνολικά. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων, διαθέτοντας πιο κοντές σχέσεις, ενώ η κίνηση μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς. Παράλληλα υπάρχουν και τα δύο Torsen διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης που έχουν τοποθετηθεί ένα μπροστά και ένα πίσω.
Μπορεί η νέα Toyota GR Corolla Morizo Edition να είναι αυστηρά διθέσια, αλλά είναι σίγουρο πως πολλοί θα είναι αυτοί που θα θέλουν να την αποκτήσουν. Το μόνο κακό είναι πως όποιος τη θέλει πρέπει να βιαστεί, αφού θα κυκλοφορήσουν μόλις 200 κομμάτια, τα οποία θα γίνουν ανάρπαστα.