Η δεύτερη Droptail της Rolls-Royce

Την αρχή έκανε πριν λίγες ημέρες η La Rose Noire Droptail (Rolls-Royce La Rose Noire Droptail). Τώρα η Rolls-Royce παρουσίασε τη δεύτερη από τις τέσσερις της σειράς που είναι η Amethyst Droptail. Το εξαιρετικό έργο κατασκευής του αμαξώματος είναι εμπνευσμένο για τα γενέθλια του γιου του ενός ζάμπλουτου Ελβετού, ενώ φυσικά όπως και η La Rose Noire Droptail είναι χειροποίητη.

Ο δεύτερος από τους τέσσερις πελάτες της Rolls-Royce είδε να γίνεται η παρουσίαση στο Gstaad της Ελβετίας, με την ονομασία του αυτοκινήτου να είναι Amethyst Droptail. Πρόκειται για έναν έμπορο πολύτιμων λίθων, ενώ στη συλλογή του κατέχει πολύτιμα κοσμήματα, σημαντικά αυτοκίνητα και σύγχρονα έργα τέχνης, τα οποία στεγάζονται σε ένα ιδιωτικό μουσείο. Ο πελάτης ανέθεσε στους σχεδιαστές της Rolls-Royce να δημιουργήσουν μια κομψή Droptail εμπνευσμένη από το διαμάντι του αμέθυστου, τη γενέθλια πέτρα που έχει προσφέρει στο γιο του ως ένα σύμβολο αγνότητας, διαύγειας και ανθεκτικότητας. Το πάθος του πελάτη για την τέχνη ήταν αυτό που καθόρισε να δημιουργηθεί η Amethyst Droptail.

Το φινίρισμα της διχρωμίας του εξωτερικού χρώματος αποτυπώνει τα πολλαπλά στάδια της ανθοφορίας του λουλουδιού. Λεπτός ασημένιος τόνος, που ονομάζεται Globe Amaranth ως φόρο τιμής στο λουλούδι, που ενισχύεται με λεπτές κηλίδες κονιοποιημένου αλουμινίου που αντανακλούν το φως και δημιουργούν ένα σαγηνευτικό ιριδίζον φινίρισμα. Ένα βαθύ μοβ χρώμα αντίθεσης Amethyst, το οποίο χρησιμοποιείται στο επάνω μέρος του αυτοκινήτου, περιέχει ένα μείγμα από κόκκινο, μπλε και βιολετί νιφάδες που δημιουργούν ένα μοναδικό μοβ χρώμα με μια λεπτή μεταλλική γυαλάδα.

Στο φως του ήλιου, το αυτοκίνητο αποκαλύπτει επίσης μια απαλή νότα μοβ χρώματος στο εσωτερικό των ζαντών μεγέθους 22”, παρέχοντας μια λεπτή αλλά κομψή αντίθεση με την επιφάνεια αλουμινίου. Η κατασκευή του αυτοκινήτου έχει γίνει από ανθρακονήματα, τα οποία διαθέτουν ένα λεπτό στρώμα λάκας βαμμένο με τη χρωστική ουσία αμέθυστος. Στο εσωτερικό η επιλογή των υλικών ξεκίνησε με ένα δείγμα ξύλου που προσέφερε ο πελάτης, το οποίο έχει πολύπλοκη υφή και μακριές χρωματικές λωρίδες.

Επιπλέον, τα χρώματα του αρχικού δείγματος του ξύλου του πελάτη χρησίμευσαν ως έμπνευση για την επεξεργασία των δερμάτινων καθισμάτων του αυτοκινήτου. Το δέρμα με απαλή αντίθεση, στην απόχρωση Sand Dunes, αναπτύχθηκε για να ταιριάζει απόλυτα με το ξύλο ανοιχτού πόρου Calamander Light. Για να ολοκληρωθούν τα καθίσματα χρειάστηκαν περισσότερους από 6 μήνες, ενώ χρειάστηκαν να εξεταστούν περισσότεροι από 100 κορμοί για να διαλέξουν το τέλειο κομμάτι. Παράλληλα, οι δοκιμές έγιναν σε θερμοκρασίες από +80°C έως -30°C, έτσι ώστε το δέρμα να μην πάθει τίποτα.

Για να ολοκληρώσει την εσωτερική επεξεργασία, ο πελάτης ζήτησε μια κομψή προσθήκη, η οποία δεν ήταν άλλη από το στολισμό του ταμπλό με σπάνιους πολύτιμους λίθους αμέθυστου. Το εκπληκτικό βάθος και η διαύγεια κάθε πέτρας είναι ένα πρότυπο που συνήθως προορίζεται για εκλεκτά κοσμήματα. Κάθε πέτρα εξετάστηκε από ειδικούς προτού εγκριθεί προσωπικά από τον πελάτη. Φυσικά και αυτή η Droptail μπορεί να μεταμορφωθεί από ένα τρομερό Coupe σε ένα υπέροχο Roadster. Η οροφή ενσωματώνει ηλεκτροχρωμικό γυαλί που επιτρέπει στην επιφάνεια να αλλάζει αμέσως χρώμα και διαφάνεια.

Στο εσωτερικό εκτός όλων των παραπάνω υπάρχει και ένα ρολόι Vacheron Constantin, το οποίο είναι χειροποίητο και ονομάζεται “Les Cabinotiers Armillary Tourbillon”, ενώ μπορεί να τοποθετηθεί με ασφάλεια σε μια ειδικά σχεδιασμένη θήκη, επιτρέποντάς του να αφαιρεθεί και να αποθηκευτεί ξεχωριστά από το αυτοκίνητο. Το ρολόι διαθέτει διπλή ανάδρομη οθόνη με στιγμιαία επιστροφή των ωρών και των λεπτών. Η Vacheron Constantin και η Rolls-Royce συνεργάστηκαν στενά για να διασφαλίσουν ότι τα υλικά και τα χρώματα του ρολογιού ήταν σε τέλεια αρμονία με το αυτοκίνητο. Το ρολόι είναι κολλημένο σε μια λευκοχρυσή πλάκα, δίνοντας στον οδηγό και τους επιβάτες μια μεγαλύτερη αίσθηση της πολυτέλειας.

Αυτή η εξαιρετική Rolls-Royce Amethyst Droptail είναι μια απόδειξη για το πάθος που μπορεί να έχει ένας υποψήφιος αγοραστής αναλαμβάνοντας να τη δημιουργήσει όπως θέλει ο ίδιος. Μπορεί το κόστος της δημιουργίας να έχει ξεπεράσει τα 30.000.000€, όμως είμαστε σίγουροι πως ο Ελβετός συλλέκτης θα την απολαύσει και με το παραπάνω, αφού απέκτησε ένα από τα ακριβότερα κοσμήματα της αυτοκίνησης.