Η απάντηση της Skoda σχετικά με τη ΒΙΑΜΑΡ Α.Ε.

Από τις 09 Ιουνίου όπου η ΒΙΑΜΑΡ ανακοίνωσε την λήξη της συνεργασίας με τη Skoda το Μάιο του 2017 προκλήθηκε μια αναστάτωση σχετικά με τους κατόχους των αυτοκινήτων της Skoda, για το τι θα γίνει μελλοντικά και φυσικά για τα Service των αυτοκινήτων και τα ανταλλακτικά. Τη λύση σε αυτό το ζήτημα έδωσε το Skoda Club Πελοποννήσου, το οποίο κινήθηκε άμεσα στέλνοντας το σχετικό ερώτημα στη Skoda.

skoda 1H απάντηση που έλαβε από την SKODA AUTO s.a. είναι η εξής:

“Αγαπητέ κ……,

Προς το παρόν η Skoda δεν αλλάζει εισαγωγέα στην Ελλάδα, τα πάντα θα παραμείνουν το ίδιο για τους πελάτες της Skoda.

Τις καλύτερες ευχές.”

Αυτό δείχνει ξεκάθαρα το σεβασμό και την υπευθυνότητα απέναντι στους κατόχους, πελάτες και μελλοντικούς πελάτες της Skoda στην Ελλάδα, που παρόλο τη λήξης της συνεργασίας στις 30/05/2017 θα συνεχίσουν να παρέχουν πλήρη κάλυψη στους πελάτες σε όλα τα θέματα. Έτσι όλοι οι κάτοχοι των αυτοκινήτων της Skoda δε χρειάζεται να ανησυχούν καθώς το Skoda Club Πελοποννήσου αντιδρά πάντα έγκυρα σε τόσο σοβαρά ζητήματα λύνοντας άμεσα τα σύννεφα που πήγα να δημιουργηθούν σχετικά με τα αυτοκίνητα της Τσέχικης εταιρείας στη χώρα μας.