Hyundai i30 N Project C

Hyundai i30 N Project C

Το i30 N της Hyundai έχει σημειώσει μεγάλη επιτυχία στην αγορά αυτοκίνητου, αφού υπάρχει όλο και μεγαλύτερη ζήτηση όσο περνάει ο καιρός. Το κορεάτικο σπορ μοντέλο είναι δυνατό, γρήγορο, ευέλικτο και ασφαλές. Όλοι αυτοί οι λόγοι μαζί με την αύξηση της ζήτησης έκαναν τους Κορεάτες να αποφασίσουν τη δημιουργία μιας ακόμη έκδοση του i30 N, του οποίου η πλήρης ονομασία είναι Hyundai i30 N Project C.

Η ονομασία προήλθε από την πίστα δοκιμών της Hyundai, η οποία ονομάζεται Area C και βρίσκεται στην πόλη Namyang της Κορέας. Επιπλέον όμως το γράμμα C δεν είναι μόνο αναφορά στην πίστα, αλλά και στις εκφράσεις Carbon και Center of Gravity, που είναι τμήματα του νέου μοντέλου. Όπως μπορεί να διακρίνει κάποιος και από τις φωτογραφίες πρόκειται για μια κατασκευή από ανθρακονήματα που βρίσκονται στο καπό, στα Splitter, στα μαρσπιέ και στο διαχύτη.

Τα διαφορετικά αμορτισέρ μαζί με τα ελατήρια το κάνουν πιο χαμηλό κατά 6 χιλιοστά, ενώ χάρη στα προαναφερθέντα ανθρακονήματα και τις αλλαγές το αμάξωμα είναι 50 κιλά πιο ελαφρύ από το i30 N. Η πίσω αεροτομή, οι ζάντες αλουμινίου της OZ μεγέθους 19”, οι πορτοκαλί δαγκάνες των φρένων, καθώς και η διπλή απόληξη της εξάτμισης κάνουν το αυτοκίνητο ακόμη πιο εντυπωσιακό.

Μπαίνοντας στο εσωτερικό η σπορ αίσθηση έρχεται να συγκρουστεί ευχάριστα με την πολυτέλεια. Τα δερμάτινα bucket καθίσματα από Alcantara με τις πορτοκαλί ραφές, αλλά και το δερμάτινο τιμόνι με τα χειριστήρια και ο δερμάτινος επιλογέας ταχυτήτων ανεβάζουν τον πήχη της πολυτέλειας. Μηχανικά κάτω από το καπό παραμένει ο Turbo κινητήρας χωρητικότητας 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 275 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 38,5 κιλά.

Το Hyundai i30 N Project C παρουσιάστηκε στο κοινό στην 68η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης και για όσους ενδιαφέρονται θα πρέπει να βιαστούν, αφού θα κυκλοφορήσουν μόλις 600 κομμάτια. Βέβαια, το παρήγορο είναι πως όλα θα έρθουν στην Ευρώπη. Εμείς πάντως θα θέλαμε ένα.