Ποιος είπε πως τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα δε μπορούν να προσφέρουν μεγάλες αυτονομίες; Μπορεί να έχουμε μάθει μέχρι στιγμής να υπάρχουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα με περίπου 500-600 χιλιόμετρα αυτονομίας (ίσως και κάτι λιγότερο), όμως η Renault σε συνεργασία με την ARM Engineering ξεπερνάει κάθε νούμερο.
Η ARM Engineering ανέλαβε να τροποποιήσει ένα Renault Zoe με σκοπό να κάνει όσα περισσότερα χιλιόμετρα γίνεται με μια μόνο φόρτιση. Και τα κατάφερε ξεπερνώντας ακόμα και τις προσδοκίες των Γάλλων, αφού η μέγιστη αυτονομία με μια μόνο φόρτιση ξεπέρασε τα 2.000 χιλιόμετρα. Πιο συγκεκριμένα τοποθετήθηκε μια κυψέλη καυσίμου, η οποία λειτουργεί με μεθανόλη.
Ο πρόεδρος της της ARM Engineering, Marc Lambec τόνισε πως δημιουργήθηκε μια κυψέλη καυσίμου όπου η μεθανόλη μετατρέπεται σε υδρογόνο. Για την ιστορία 5 οδηγοί βρέθηκαν στην πίστα Albi και οδήγησαν εναλλάξ από τις 07:00 το πρωί έως τις 00:00 τα μεσάνυχτα. Έτσι κατάφεραν να σπάσουν το ρεκόρ υδρογόνου που είχε το Toyota Mirai με 1.360 χιλιόμετρα.
Το ρεκόρ πλέον έφτασε τα 2.055 χιλιόμετρα ξεπερνώντας κάθε προσδοκία, με τον Marc Lambec να εξηγεί πως χρειάζεται μόλις μισό λίτρο για την παραγωγή μιας kWh ηλεκτρικής ενέργειας. Σίγουρα, όλα τα παραπάνω μπορούν δώσουν στην ηλεκτρική αυτονομία μεγάλα νούμερα, το θέμα είναι όμως κατά πόσο είμαστε έτοιμοι για την ηλεκτροκίνηση. Πάντως όπως και να έχει ένα τέτοιο αυτοκίνητο με αυτή τη μεγάλη αυτονομία όλοι μας θα το θέλαμε.