Η DS όπως όλοι γνωρίζουμε έχει διαχωριστεί από τη μαμά εταιρεία Citroen. Παρόλα αυτά η πορεία των δύο εταιρειών δύσκολα θα διανύσει διαφορετικούς δρόμους. Οι Γάλλοι της DS αποκάλυψαν τη ναυαρχίδα τους που δεν είναι άλλη από το DS 9. Το νέο Sedan μοντέλο υπόσχεται ταχύτητα, απόλυτη ασφάλεια και φυσικά πολυτέλεια.

Το νέο μοντέλο βασίζεται στην πλατφόρμα EMP2, με το μήκος να φτάνει τα 4,93 μέτρα, το πλάτος τα 1,85 μέτρα, το ύψος τα 1,46 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο είναι  2,89 μέτρα. Όπως φαίνεται από την εξωτερική πλευρά θέλει να προβάλει τις επιρροές του παρελθόντος, αφού θέλει να μας θυμίσει τα πρώτα μοντέλα του 1955. Βέβαια από το τότε έχουν περάσει 65 χρόνια και τίποτα δεν είναι ίδιο.

Η χρωμιωμένη μάσκα με το σήμα της DS μαζί με τα LED φωτιστικά σώματα με τις τέσσερις στρογγυλές λάμπες και τα φώτα ημέρας θέλουν να δείξουν ένα διαφορετικό αμάξωμα. Επιπλέον, στη μέση του καπό βρίσκεται μια χρωμιωμένη λωρίδα. Στο πίσω μέρος δεσπόζουν και εδώ τα LED φωτιστικά σώματα, με τη μικρή αεροτομή που βρίσκεται στο πορτμπαγκάζ, καθώς και τη διπλή απόληξη της εξάτμισης.

Μπαίνοντας στο εσωτερικό η πολυτέλεια φαίνεται αμέσως από τα δερμάτινα καθίσματα, το δερμάτινο τιμόνι τεσσάρων ακτίνων με τα χειριστήρια και το δερμάτινο επιλογέα ταχυτήτων. Η μεγάλη οθόνη αφής με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας σίγουρα κερδίζει αμέσως τα βλέμματα. Επιπλέον, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων κάνει ακόμη πιο εύκολη τη χρήση του αυτοκινήτου, αφού παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

Μηχανικά το νέο DS 9 έρχεται με ένα E-TENSE Hybrid Plug-in σύστημα που αποτελείται από τον PureTech Turbo κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,6 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 225 ίππους και έναν ηλεκτροκινητήρα, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 110 ίππους. Η συνδυαστική ισχύ και των δύο κινητήρων φτάνει τους 360 ίππους. Ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 11,9 kWh, με τη μέγιστη αυτονομία να φτάνει τα 50 χιλιόμετρα. Η μπαταρία για να φορτίσει με τον ενσωματωμένο φορτιστή 7,4 kW, χρειάζεται μόλις 1:30’.

Η λειτουργία του αυτοκινήτου θα γίνεται με τον ηλεκτροκινητήρα και στη συνέχεια θα αναλαμβάνει την κίνηση ο βενζινοκινητήρας. Η κίνηση θα μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, ενώ ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στην ηλεκτροκίνηση η το βενζινοκινητήρα ή ακόμα και στο συνδυασμό των δύο. Επιπλέον, ο οδηγός θα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει το πρόγραμμα E-TENSE Sport, το οποίο θα επεμβαίνει στη ρύθμιση της ανάρτησης, αλλά και στο σύστημα διεύθυνσης.

Το DS 9 είναι ένα μοντέλο καθαρά οικογενειακό, που όμως δε θα απογοητεύσει σε καμία περίπτωση και το πιο νέο οδηγό. Άλλωστε οι Γάλλοι ξέρουν πολύ καλά πώς να προσελκύσουν όλη τη γκάμα των υποψήφιων αγοραστών. Το νέο μοντέλο θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του μετά το καλοκαίρι με την αρχή να γίνεται από την Κίνα, ενώ αργότερα θα το δούμε και στην Ευρώπη.