Η Octavia τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει προς το καλύτερο και πλέον οι υποψήφιοι αγοραστές της θα μπορούν να είναι περισσότερο ικανοποιημένοι με τη νέα αναβάθμιση που θα δεχθούν τα νέα οχήματα. Το DCC (Dynamic Chassis Control), καθώς και οι νέοι κινητήρες είναι τα πιο σημαντικά κομμάτια που θα βελτιωθούν.

skoda octavia 1Το DCC θα διατίθεται από τις εκδόσεις με τους 150 ίππους και πάνω, ενώ πλέον η Octavia τροφοδοτείται από το νέο 3κύλινδο κινητήρα χωρητικότητας 1 λίτρου, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 115 ίππους. Η Skoda Octavia εντυπωσιάζει, τόσο με την εξωτερική της μορφή, όσο και με τους ισχυρούς, αλλά παράλληλα οικονομικούς κινητήρες. Η γκάμα των κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου εκτείνεται στα μοντέλα RS, με τη συνολική ισχύ να φτάνει τους 230 για το βενζινοκινητήρα και τους 184 για την έκδοση του πετρελαίου.

Όπως αναφέραμε ο νέος 3κύλιδρος κινητήρας αποδίδει 115 ίππους και 20,3 κιλά ροπής. Ο πρώτος 3κύλινδρος κινητήρας στην ιστορία του μοντέλου σειρά έχει σοφιστικέ ακουστική και επιτρέπει την οδήγηση με μεγαλύτερη απόδοση από τον προκάτοχο του. Σε συνδυασμό με το 7τάχυτο DSG κιβώτιο, ο νέος επιταχύνει τη Skoda Octavia στο 0 – 100 σε 10”, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 202 χλμ/ώρα. Με το 6τάχυτο μηχανικό ο αντίστοιχος χρόνος είναι 9,9”, ενώ η τελική ταχύτητα παραμένει ίδια. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή η μέση κατανάλωση είναι μόλις 4,5 λίτρα/100χλμ, ενώ οι εκπομπές ρύπων ανέρχονται σε 105 γρ/χλμ.

skoda octavia 2Επιπλέον, όποιος επιθυμεί μπορεί να αποκτήσει ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο, με αυξημένη αποδοτικότητα, για τα μοντέλα Active και Ambition, καθώς επίσης μπορεί να επιλέξει σε διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού. Ενεργά πτερύγια αέρα για την καλύτερη αεροδυναμική στις πίσω πόρτες και η αεροτομή βελτιώνουν ακόμα περισσότερο την Octavia, ενώ τα ελαστικά διαθέτουν χαμηλή αντίσταση κύλισης

Η πολλαπλή εξαγωγής έχει ενσωματωθεί στην κυλινδροκεφαλή, αποτελώντας μια σημαντική συνιστώσα της ισχυρής θερμοδιαχείρισης του κινητήρα. Για τη βελτίωση του κύκλου φόρτισης, οι εκκεντροφόροι εισαγωγής και εξαγωγής μπορεί να ρυθμιστούν έως 40 και 50 μοίρες, από την περιστροφή του στροφαλοφόρου άξονα, αντίστοιχα. Τέλος η πίεση πίεση υπερπλήρωσης μπορεί να φτάσει τα 1,6 bar.

skoda octavia 3Το DCC καθιστά δυνατή την προσαρμογή της διεύθυνσης και της ανάρτησης ανάλογα με το αν το επίπεδο οδήγησης που έχει επιλεγεί ανάμεσα σε Comfort, Normal και Sport. Μια ηλεκτρονική βαλβίδα ελέγχει τη ροή του λαδιού μέσα στα αμορτισέρ, ενώ ένας γρήγορος έλεγχος της μονάδας λειτουργεί τη βαλβίδα ανάλογα με την κατάσταση του δρόμου, το στυλ οδήγησης του οδηγού και την επιλεγμένη λειτουργία. Έτσι δίνεται η δυνατότητα η δυνατότητα στο αυτοκίνητο να έχει καλύτερα κρατήματα, με το σύστημα διεύθυνσης να αντιδρά με περισσότερη ακρίβεια.

Η νέα Skoda Octavia δίνει πλέον ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια στον οδηγό με τα νέα συστήματα, αλλά και περισσότερη ευελιξία και δύναμη, με τους νέους κινητήρες. Τα νέα πακέτα θα είναι διαθέσιμα μέσα στο καλοκαίρι, ενώ φυσικά δεν αποκλείονται και κάποιες προσφορές στον εξοπλισμό από τους Τσέχους. Με αυτό τον τρόπο λοιπόν η Skoda Octavia γίνεται ακόμη πιο ελκυστική.