Ανανεώθηκε το Toyota C-HR

Ανανεώθηκε το Toyota C-HR

Το C-HR όταν έκανε την πρώτη εμφάνιση του πριν τρία χρόνια πραγματικά άλλαξε τα δεδομένα, αφού ο σχεδιασμός του ξέφευγε από τα συνηθισμένα. Τώρα οι Ιάπωνες παρουσίασαν το ανανεωμένο C-HR, το οποίο έγινε ακόμα πιο εντυπωσιακό και πιο ελκυστικό. Ο σχεδιασμός του και οι εξαιρετικές δυναμικές επιδόσεις είναι τα πιο δυνατά χαρακτηριστικά του.

Το ανανεωμένο Toyota C-HR είναι χτισμένο στην πλατφόρμα GA-C και παραμένει πιστό στην οπτική του ταυτότητα. Οι γραμμές τύπου Coupe δημιουργούν τολμηρό στυλ που συνεχίζει να ξεχωρίζει τόσο στην γκάμα της Toyota, όσο και στην κατηγορία των C-SUV. Οι μικρές αλλαγές στο εμπρός και πίσω μέρος του αυτοκινήτου προσφέρουν απλότητα, βελτίωση και δυναμισμό, ενώ οι προβολείς και τα πίσω φωτιστικά σώματα έχουν επανασχεδιαστεί και είναι τεχνολογίας LED. Το C-HR διατίθεται σε τρία νέα χρώματα, μπλε, κόκκινο και πορτοκαλί. Επιπλέον, υπάρχουν και οι διχρωμίες με το Metal Stream και τα Celestite Gray και Black.

Στο εσωτερικό πλέον υπάρχει η οθόνη αφής μεγέθους 8”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Το βελτιωμένο HMI (Human Machine Interface) προσφέρει βελτιωμένες υπηρεσίες, ενώ το ψηφιακό ρολόι ενσωματώνεται στην οθόνη αφής. Η σύνδεση των smartphone γίνεται παιχνίδι με τα συστήματα Apple CarPlay και Android Auto. Παράλληλα προσφέρεται και η πλατφόρμα πλοήγησης “Over The Air”, η οποία δίνεται με τρία χρόνια συνδρομή και ανανέωση ανά 6 μήνες.

Η εφαρμογή MyT μπορεί να προσφέρει τα πάντα στον οδηγό, αφού δημιουργείται ένα προφίλ με τις προτιμήσεις που θέλει ο καθένας. Τα δερμάτινα καθίσματα, με το δερμάτινο τιμόνι και το δερμάτινο επιλογέα ταχυτήτων, αλλά και το ηχοσύστημα της JBL με τα 8 ηχεία συνολικής απόδοσης 800 Watt ανεβάζουν τον πήχη της πολυτέλειας. Τέλος, υπάρχει και το κουμπί για την κλήση έκτακτης ανάγκης.

Από μηχανικής πλευράς το πιο σημαντικό είναι οι δύο υβριδικές εκδόσεις που θα προσφέρονται με τους κινητήρες χωρητικότητας 1,8 και 2 λίτρων. Ο νέος υβριδικός κινητήρας των 2 λίτρων διαθέτει ολοκαίνουριο υβριδικό σύστημα με θερμική απόδοση 41%, ενώ η μέγιστη ισχύς φτάνει τους 184 ίππους. Αντίθετα ο κινητήρας των 1,8 λίτρων, με το υβριδικό σύστημα αποδίδει 122 ίππους, ενώ οι εκπομπές ρύπων ανέρχονται σε 109 γρ/χλμ.

Φυσικά, υπάρχει και ο Turbo κινητήρας βενζίνης χωρητικότητας 1,2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 116 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 18,8 κιλά. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρόσθιους τροχούς μέσω του μηχανικού κιβωτίου των 6 σχέσεων. Η μέση κατανάλωση με βάση τον κατασκευαστή είναι 6,9 λίτρα/100χλμ, ενώ οι εκπομπές ρύπων ανέρχονται σε 154 γρ/χλμ. Τέλος στην Ανατολική Ευρώπη θα υπάρχει και η έκδοση με τον κινητήρα χωρητικότητας 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 148 ίππους.

Το πιο σημαντικό όμως για την Toyota είναι τα συστήματα ασφαλείας. Οι Ιάπωνες έχουν εξοπλίσει το ανανεωμένο C-HR με ότι πιο σύγχρονο υπάρχει. Το Toyota Safety Sense έχει τοποθετηθεί στον βασικό εξοπλισμό και περιλαμβάνει το σύστημα προσαρμογής εμπρός φώτων, το έξυπνο ηχητικό σήμα και την ειδοποίηση οπίσθιου κυκλοφοριακού ελέγχου με λειτουργία φρεναρίσματος, σύστημα προ-σύγκρουσης με αναγνώριση πεζών, σύστημα ελέγχου ταχύτητας ταξιδιού, προειδοποίηση απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας με σύστημα ελέγχου διεύθυνσης και το σύστημα υποβοήθησης οδικής σήμανσης.

Το ανανεωμένο Toyota C-HR έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά για την ευρωπαϊκή αγορά και η κατασκευή θα γίνεται στο εργοστάσιο της ιαπωνικής εταιρείας στην Τουρκία. Φυσικά, πολλοί αναρωτιούνται για την κίνηση των Ιαπώνων να γυρίσουν και πάλι στην Τουρκία, αλλά δυστυχώς τα φθηνά εργατικά χέρια αναγκάζουν τις εταιρείες να μεγαλώνουν τα περιθώρια τους κέρδους. Η επιλογή είναι καθαρά δική σας.