Η BMW παρουσίασε την ανανεωμένη X7, η οποία δεν έχει μεγάλες αλλαγές, αλλά όσες έγιναν είναι ουσιαστικές. Η ναυαρχίδα των SUV της γερμανικής φίρμας έχει μήκος 5,16 μέτρα, πλάτος 2,00 μέτρα, ύψος 1,81 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο φτάνει τα 3,10 μέτρα. Εξωτερικά ξεχωρίζει η τεράστια μαύρη διπλή μάσκα, με τα νέα Matrix LED φωτιστικά σώματα και τα νέα LED φώτα ημέρας, τα οποία πλέον είναι αποσπόμενα από τα φωτιστικά σώματα.
Ο προφυλακτήρας και οι νευρώσεις στο καπό θέλουν να δείξουν μια πιο επιθετική μορφή. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν και εδώ τα μεγάλα LED φωτιστικά σώματα, η αεροτομή στο τελείωμα της οροφής και η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης. Η εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνεται με τις ζάντες αλουμινίου μεγέθους 20”, 21” και 22”. Για όσους ενδιαφέρονται προαιρετικά υπάρχουν και αυτές των 23”, οι οποίες είναι πραγματικά τεράστιες.
Στο εσωτερικό δεσπόζουν οι δύο μεγάλες ψηφιακές οθόνες. Πρόκειται για την ψηφιακή οθόνη του πίνακα οργάνων μεγέθους 12,2”, καθώς και για την οθόνη αφής μεγέθους 14,9”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Τα μαύρα δερμάτινα καθίσματα με τις λευκές ραφές, το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια, ο στρογγυλός επιλογέας ταχυτήτων και τα πεντάλ αλουμινίου ανεβάζουν τον πήχη της πολυτέλειας. Η διχρωμία και σε κάποιες περιπτώσεις η επένδυση ξύλου κάνουν ακόμη πιο εντυπωσιακό το εσωτερικό.
Μηχανικά η ανανεωμένη X7 τροφοδοτείται από τρία σύνολα, δύο βενζίνης με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα και ένα πετρελαίου, με το ίδιο ήπιο υβριδικό σύστημα. Η βασική έκδοση βενζίνης αποτελείται από τον 6κύλινδρο Twin-Turbo κινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 380 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 53 κιλά. Επιπλέον, υπάρχει και ένας μικρός ηλεκτροκινητήρας 12 ίππων. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε 5,8”, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ/ώρα.
Η πιο ισχυρή έκδοση βενζίνης είναι με το V8 Twin-Turbo κινητήρα χωρητικότητας 4,4 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να αγγίζει τους 530 ίππους και τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 76,4 κιλά. Και εδώ υπάρχει το ήπιο υβριδικό σύστημα με τους 12 ίππους. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε 4,7”, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.
Τέλος, υπάρχει και ο 6κύλινδρος Twin-Turbo κινητήρας πετρελαίου χωρητικότητας 3 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 340 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 71,3 κιλά. Και εδώ υπάρχει το ήπιο υβριδικό σύστημα με τους 12 ίππους. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε 6,1”, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 241 χλμ/ώρα. Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με το νέο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων.
Για όσους ενδιαφέρονται θα χρειαστεί να κάνουν υπομονή μέχρι το τέλος του καλοκαιριού όπου η BMW X7 αναμένεται να είναι διαθέσιμη στις αγορές ανά τον κόσμο. Όσο για την τιμή; Με βάση τις συνεχόμενες αυξήσεις που γίνονται στην ελληνική αγορά περιμένουμε να ξεπεράσει τις 110.000€ για τη βασική έκδοση.