Η Mitsubishi προχώρησε στην ανανέωση του Outlander αναβαθμίζοντας το εξωτερικό, το εσωτερικό, αλλά και την αυτονομία του ηλεκτροκινητήρα. Εξωτερικά, το ιαπωνικό μοντέλο διαθέτει τη νέα μάσκα, τα επανασχεδιασμένα LED φωτιστικά σώματα και τις νέες ζάντες αλουμινίου μεγέθους 20”.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η νέα οθόνη αφής μεγέθους 12,3”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που έχει νέο βελτιωμένο λογισμικό. Παράλληλα, υπάρχει το νέο ηχοσύστημα της Yamaha, με 8 ή 12 ηχεία, καθώς και ο ασύρματος φορτιστής των 15 Watt για τα smartphone, ο οποίος ήρθε μετά την αλλαγή στις δύο ποτηροθήκες κερδίζοντας το χώρο.

Μηχανικά το ανανεωμένο Mitsubishi Outlander τροφοδοτείται από το υβριδικό σύστημα που αποτελείται από τον 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 2,4 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 136 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 20,7 κιλά και από δύο ηλεκτροκινητήρες έναν μπροστά με 116 ίππους και 26 κιλά ροπή και έναν πίσω με 136 ίππους και 19,8 κιλά ροπή. Η συνδυαστική ισχύς και των τριών κινητήρων φτάνει τους 306 ίππους. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε 7,9”, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 170 χλμ/ώρα.

Η μεγαλύτερη αλλαγή έρχεται στην μπαταρία ιόντων λιθίου που είναι πλέον 22,7 kWh, κάτι που σημαίνει πως η μέγιστη αυτονομία μόνο με τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα ανεβαίνει στα 86 χιλιόμετρα. Επιπλέον, έχει αυξηθεί και η χωρητικότητα του ντεπόζιτου φτάνοντας τα 53 λίτρα. Έτσι το Outlander με γεμάτο ντεπόζιτο και πλήρως φορτισμένη τη μπαταρία μπορεί να διανύσει μια απόσταση 884 χιλιομέτρων.

Οι Ιάπωνες ανέφεραν πως βελτιώσεις υπάρχουν στο τιμόνι και στην ανάρτηση. Παράλληλα, βελτιωμένο είναι και το σύστημα τετρακίνησης S-AWC, το οποίο δίνει καλύτερη πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες. Οι αλλαγές που έκαναν οι Ιάπωνες στο μηχανικό κομμάτι ανοίγουν το δρόμο για να το δούμε στην ευρωπαϊκή αγορά, αλλά ακόμα είναι άγνωστο αν θα το δούμε στην Ελλάδα και πότε. Όσο για τις τιμές; Αυτές θα ανακοινωθούν στο τέλος του μήνα, ενώ θα είναι διαθέσιμο για παραγγελίες μέσα στο μήνα.