Ανανέωση για το Mazda CX-3

Ανανέωση για το Mazda CX-3

Η Mazda αποκάλυψε το ανανεωμένο CX-3, το οποίο διαθέτει ότι πιο σύγχρονο υπάρχει από πλευράς τεχνολογίας, ενώ η λειτουργικότητα που διαθέτει παραμένει αναλλοίωτη. Το ιαπωνικό μοντέλο θέλει να κρατήσει το μερίδιο που έχει σε μια από τις πιο δύσκολές κατηγόριες αυτή των Crossover SUV. Το μόνο μειονέκτημα του είναι ότι πλέον θα διατίθενται με ένα μόνο βενζινοκινητήρα.

Όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες δεν υπάρχουν μεγάλες αλλαγές σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Η μεγάλη μάσκα με το σήμα της ιαπωνικής εταιρείας που δεσπόζει στη μέση παραμένει ίδια, ενώ τα LED φωτιστικά σώματα και ο νέος προφυλακτήρας θέλουν να αλλάξουν λίγο την εμφάνιση. Στο πίσω μέρος τα LED φωτιστικά σώματα έχουν μια μικρή αλλαγή, ενώ ξεχωρίζουν η αεροτομή στο τελείωμα της οροφής και η διπλή απόληξη της εξάτμισης. Πλέον στη γκάμα των χρωμάτων έχει προστεθεί και το νέο Polymetal Grey Metallic. Η εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνεται με τις ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18”, με διαστάσεις ελαστικών 215/50.

Στο εσωτερικό αλλαγές έχουν γίνει στα εμπρόσθια καθίσματα, τα οποία είναι δερμάτινα σε μαύρο χρώμα. Για όσους θέλουν υπάρχει και η λευκή δερματίνη. Επιπλέον, αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, ενώ υπάρχουν και τα συστήματα Apple CarPlay και Android Auto στο βασικό εξοπλισμό. Στον εξοπλισμό υπάρχει και η κάμερα 360ο που προσφέρει στην οθόνη όλα τα μέρη του αυτοκίνητου και το τι πλησιάζει γύρω του.

Μηχανικά πλέον το ανανεωμένο CX-3 θα διατίθενται μόνο με τον κινητήρα βενζίνης Skyactiv-G χωρητικότητας 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 121 ίππους. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε 9,1”, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 192 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση με βάση τον κατασκευαστή είναι 5,3 λίτρα/100χλμ, ενώ οι εκπομπές ρύπων ανέρχονται σε 121 γρ/χλμ.

Ο κινητήρας συνδυάζεται είτε με το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων, είτε με το αντίστοιχο αυτόματο, με την κίνηση να μεταφέρεται στους εμπρόσθιους τροχούς. Το χαρακτηριστικό είναι πως μπορεί ο κινητήρας να απενεργοποιεί τους δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου κατά 14% και φυσικά τις εκπομπές ρύπων.

Φυσικά, όπως αναμενόταν τα συστήματα ασφαλείας έχουν εξελιχθεί με το πακέτο i-Activsense. Αυτό περιλαμβάνει το Advanced Smart City Brake Support, το οποίο διαθέτει πλέον την ανίχνευση πεζών κατά τη διάρκεια της νύχτας και την αυτόματη λειτουργία φωτισμού. Το Mazda Rader Cruise Control συνδυάζει ένα ραντάρ κύματος χιλιοστομέτρου με μια κάμερα ανίχνευσης προς τα εμπρός, μειώνοντας αυτόματα την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα.

Όλα τα παραπάνω συνθέτουν το ανανεωμένο Mazda CX-3. Οι Ιάπωνες γνωρίζουν πολύ καλά τι πρέπει να κάνουν στο τομέα της ασφάλειας για αυτό και εξελίσσουν συνέχεια τα συστήματα ασφαλείας. Μπορεί να υστερούν στον κινητήρα, αφού θα προτιμούσαμε να υπάρχει μεγαλύτερη ισχύς, όμως όπως φαίνεται βαδίζουν με σταθερά βήματα. Άλλωστε η Mazda πάντα διατηρούσε τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες, αφού δύσκολα θα παρουσιάσουν προβλήματα.