Ανανέωση για τη Superb με υβριδική έκδοση

Ανανέωση για τη Superb με υβριδική έκδοση

Οι Τσέχοι προχώρησαν στην ανανέωση του πιο πολυτελούς μοντέλου τους, τη Superb. Αυτή τη φορά όμως εκτός της ανανέωσης του μεγάλου μοντέλου θα υπάρχει και υβριδική έκδοση κάνοντας τα πρώτα βήματα στην ηλεκτροκίνηση. Το πρώτο υβριδικό μοντέλο αναμένεται να έχει έναν πολύ καλό ρυθμό πωλήσεων, αφού η ηλεκτροκίνηση συνεχώς ανεβάζει το μερίδιο της στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου.

Η Skoda Superb iV, όπως είναι η πλήρης ονομασία της έχει μήκος 4,86 μέτρα, ενώ το πλάτος, το ύψος και το μεταξόνιο δεν έχουν καμία απολύτως αλλαγή σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Το ανανεωμένο μοντέλο θα προσφέρεται σε Sedan, Combi και Scout έκδοση. Η εξωτερική εμφάνιση δε φέρνει μεγάλες αλλαγές. Η μεγάλη μάσκα με το σήμα της Skoda να βρίσκεται ακριβώς από πάνω στο καπό, αλλά και οι νευρώσεις του τελευταίου προσπαθούν να αλλάξουν τη μορφή.

Τα LED φωτιστικά σώματα έχουν αλλάξει προσφέροντας καλύτερο φωτισμό. Το πίσω μέρος θυμίζει κάτι από λιμουζίνα με τα LED φωτιστικά σώματα, το αεροδυναμικό σχήμα του προφυλακτήρα και της διπλής απόληξης της εξάτμισης. Φυσικά και σε αυτό το μοντέλο πλέον πίσω απουσιάζει το σήμα και στη θέση του υπάρχει η λέξη Skoda ολογράφως. Την εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνουν οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους 18” και 19”.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν αμέσως τα δερμάτινα καθίσματα, με το τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι, αλλά και το δερμάτινο επιλογέα ταχυτήτων. Οι δύο οθόνες μια για τον πίνακα οργάνων και μια για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας κλέβουν την παράσταση, αφού είναι πάρα πολύ χρηστικές. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 625 λίτρα, ενώ ανεβαίνει σημαντικά εάν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.

Μηχανικά η Superb διαθέτει κινητήρες για όλα τα γούστα. Αυτός που αναμένεται όμως να τραβήξει το μεγαλύτερο βάρος είναι ο TSI χωρητικότητας 1,4 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 156 ίππους, ο οποίος συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 116 ίππους, ενώ η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 218 ίππους.

Σύμφωνα με τους μηχανικούς της Skoda η αυτονομία του ηλεκτροκινητήρα φτάνει τα 55 χιλιόμετρα, με τη συνολική αυτονομία να φτάνει τα 850 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές ρύπων δε θα ξεπερνούν τα 40 γρ/χλμ. Η διάρκεια φόρτισης της μπαταρίας των 13 kWh είναι 3:30’, με την υποδοχή για τη φόρτιση να βρίσκεται μπροστά στη μάσκα. Φυσικά, με το φρενάρισμα κατά την κίνηση του οχήματος η μπαταρία φορτίζεται δίνοντας σημαντική βοήθεια στον οδηγό για να ολοκληρώσει μια απόσταση.

Ο οδηγός μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε τρία επίπεδα οδήγησης τα Sport, E-mode και Hybrid. Στο Sport υπάρχει το συνδυαστικό σύστημα των 218 ίππων και των 40,7 κιλών ροπής. Στο E-mode, η Skoda Superb iV κινείται αποκλειστικά με την ηλεκτρική ενέργεια, ενώ στη λειτουργία Hybrid η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου ρυθμίζει τη λειτουργία του βενζινοκινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το DSG κιβώτιο ταχυτήτων των 6 σχέσεων.

Εκτός όμως της υβριδικής τεχνολογίας θα υπάρχουν και οι κλασσικοί TSI και TDI κινητήρες του Group. Από πλευράς βενζίνης θα υπάρχει ο TSI κινητήρας χωρητικότητας 1,5 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 150 ίππους, καθώς και ο δίλιτρος TSI, με τη μέγιστη ισχύ να προσφέρεται σε δύο εκδόσεις 190 και 272 ίππους. Από πλευράς πετρελαίου έχουμε τον TDI κινητήρα χωρητικότητας 1,6 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 120 ίππους και τον δίλιτρο με τους 150 και 190 ίππους.

Ένα από τα συστήματα που διαθέτει η ανανεωμένη Superb iV είναι αυτό της παραγωγής ηχητικού σήματος E-noise όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται στην λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα για να μπορούν οι πεζοί να το ξεχωρίσουν. Φυσικά, θα υπάρχουν όλα τα απαραίτητα συστήματα ασφαλείας, όπως τα Blind Spot Detect, Side Assist, Predictive Cruise Control και Front Assist με Predictive Pedestrian Protection.

Η παραγωγή της Skoda Superb iV θα ξεκινήσει το φθινόπωρο, ενώ οι πωλήσεις αναμένονται να ξεκινήσουν μέσα στις αρχές του 2020, όπου θα τη δούμε και στην ελληνική αγορά. Το μόνο που μένει είναι να μάθουμε την τιμολογιακή πολιτική.