Η Skoda παρουσίασε το ανανεωμένο Kodiaq, το οποίο θα διαθέτει και έκδοση RS. Από το 2016 όπου βρίσκεται στις αγορές έχει ξεπεράσει τις 600.000 πωλήσεις και οι άνθρωποι της Skoda ευελπιστούν πως με την ανανέωση του μοντέλου και την επαναφορά του RS, το οποίο είχε σταματήσει λόγω των εκπομπών ρύπων από τον περασμένο Σεπτέμβριο θα συνεχίσει την πολύ καλή πορεία του.
Οι αλλαγές δεν είναι τεράστιες σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο και εστιάζονται στη νέα μάσκα που περικλείεται από τη λεπτομέρεια χρωμίου, το επανασχεδιασμένο καπό και τους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες. Οι αλλαγή στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα φέρνει την καλύτερη ροή του αέρα, ενώ υπάρχουν και εδώ λεπτομέρειες χρωμίου. Τα Full LED Matrix φωτιστικά σώματα είναι πιο λεπτά και συνδυάζονται με τα LED φώτα ημέρας και τους προβολείς ομίχλης.
Στα πλαϊνά οι θόλοι των τροχών περιλαμβάνουν ένα μαύρο πλαστικό πλαίσιο για περισσότερη προστασία του χρώματος. Στο πίσω μέρος τα LED φωτιστικά σώματα καταλαμβάνουν αρκετό χώρο ακόμα και στα πλαϊνά, ενώ η μαύρη αεροτομή στο τελείωμα της οροφής και η διπλή απόληξη της εξάτμισης θέλουν να του δώσουν μια πιο σπορ μορφή. Επιπλέον, υπάρχουν και οι νέες ζάντες αλουμινίου μεγέθους 17”, 18”, 19” και 20”.
Εσωτερικά υπάρχουν περισσότερες αλλαγές με τις πιο σημαντικές να είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων Virtual Cockpit, με την οθόνη μεγέθους 10,2”, αλλά και η οθόνη αφής μεγέθους 9,2”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Το νέο τιμόνι δύο ακτινών με τα χειριστήρια μπορεί να δεχθεί και paddle shift αν θέλει ο αγοραστής, ενώ οι εκδόσεις Sportline και RS θα διαθέτουν το κλασσικό τριάκτινο τιμόνι.
Επιπλέον, υπάρχει ατμοσφαιρικός LED φωτισμός, ενώ τα καθίσματα στις πιο ακριβές εκδόσεις θα έχουν αερισμό και λειτουργία μασάζ. Τέλος, θα υπάρχουν το ηχοσύστημα της Canton με τα 10 ηχεία και το Subwoofer, ασύρματος φορτιστής για τα smartphone, ενώ οι ενημερώσεις χαρτών και λογισμικού θα μπορούν να γίνονται μέσω over-the-air. Για όσους θέλουν το Kodiaq μπορεί να προσφέρει προαιρετικά και μια τρίτη σειρά καθισμάτων, με το αυτοκίνητο να γίνεται 7θέσιο.
Μηχανικά το ανανεωμένο Skoda Kodiaq διαθέτει τέσσερις κινητήρες, τρεις βενζίνης και έναν πετρελαίου. Η βασική έκδοση βενζίνης αποτελείται από τον TSI κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 150 ίππους, ενώ συνδυάζεται με το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων. Επιπλέον, υπάρχει και ο TSI κινητήρας των 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 190 ίππους, ενώ συνδυάζεται με το DSG αυτόματο κιβώτιο των 7 σχέσεων και το σύστημα τετρακίνησης.
Από πλευράς πετρελαίου υπάρχει ο TDI κινητήρας χωρητικότητας 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 150 και τους 200 ίππους. Για όσους δεν αρκούνται σε όλα τα παραπάνω υπάρχει όπως αναφέραμε και η έκδοση RS, η οποία τροφοδοτείται από τον TSI EVO κινητήρα χωρητικότητας 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 245 ίππους, ενώ θα συνδυάζεται με το DSG αυτόματο κιβώτιο των 7 σχέσεων και το σύστημα τετρακίνησης.
Τα συστήματα ασφαλείας έχουν αναβαθμιστεί και αυτά περιλαμβάνοντας επιπλέον αυτών που υπήρχαν και τη βελτιωμένη έκδοση του Crew Protect Assist, με αισθητήρες ραντάρ στο πίσω μέρος για ανίχνευση κινδύνου επερχόμενης οπίσθιας σύγκρουσης. Το ανανεωμένο Skoda Kodiaq αναμένεται στην ελληνική αγορά το φθινόπωρο, ενώ αυτό που θα θέλαμε να δούμε είναι η τιμολογιακή πολιτική καθώς πλέον και η Skoda δεν αποτελεί την πιο φθηνή μάρκα που πίστευαν πολλοί.