Η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας σε συνεργασία με τον επίσημο αντιπρόσωπο της Nissan στην Ελλάδα Nικ. I. Θεοχαράκης Α.Ε., ανακοίνωσαν την ανάκληση 3.041 οχημάτων της ιαπωνικής εταιρείας. Συγκεκριμένα ανακαλούνται 2.765 Almera, Almera Tino, Terrano, Patrol, X – Trail, Pick – up, καθώς και 276 Note και Micra.
Το πρόβλημα στα 2.765 οχήματα εστιάζεται στον αερόσακο του συνοδηγού, ο οποίος ενδέχεται να έχει αστοχία υλικού. Συγκεκριμένα, σε ορισμένες εκδόσεις αναφλεκτήρων αερόσακων υπάρχει περίπτωση να εμφανιστεί διαρροή αέρα που μπορεί να επιτρέψει την εισροή υγρασίας στο εσωτερικό τους, προκαλώντας αλλοίωση του προωθητικού αερίου μέσα στον αναφλεκτήρα. Η αλλοίωση αυτή μπορεί να προκαλέσει μη κανονικό άνοιγμα του αερόσακου ενώ, σε εξαιρετικές περιπτώσεις, η συνθήκη αυτή μπορεί να δημιουργήσει υπερβολική πίεση μέσα στον αναφλεκτήρα κατά το άνοιγμα του αερόσακου, με πιθανό αποτέλεσμα την αποκόλληση του αερόσακου από τη βάση στήριξής του.
Το μοντέλα που επηρεάζονται από εν λόγω πρόβλημα είναι τα Almera (N16), από 04/01/2004 έως 24/11/2006 (NMUK) και από 01/11/2004 έως 13/12/2005 (NML), Almera Tino (V10), από 07/01/2004 έως 21/11/2005, Terrano (R20), από 12/01/2004 έως 28/11/2006, Patrol (Y61), από 06/01/2004 έως 26/12/2008, X – Trail (T30) από 10/01/2004 έως 28/11/2008 και Pick – up (D22), από 06/01/2004 έως 26/12/2008.
Επιπλέον ανακαλούνται 276 Note (E11), από 27/06/2008 έως 03/09/2008 και Micra (K12), από 27/6/2008 έως 7/10/2008, στα οποία ενδέχεται να υπάρχει η πιθανότητα το βελονοειδές ρουλεμάν του κάτω πινιόν να μην έχει τοποθετηθεί από τον κατασκευαστή του τιμονιού, λόγω ελλιπούς ελέγχου κατά τη διαδικασία παραγωγής. Στην εξαιρετικά σπάνια περίπτωση που έχει παραληφθεί το ρουλεμάν αυτό, το πάνω ρουλεμάν θα υποστεί πρόσθετη επιβάρυνση και εφόσον συνεχίσει το αυτοκίνητο να οδηγείται με αυτό το σύμπτωμα, το πινιόν μπορεί να αποσυνδεθεί από την κρεμαγιέρα με αποτέλεσμα σε ακραία περίπτωση την απώλεια της κατευθυντικότητας.
Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί κανένα ατύχημα που να σχετίζεται με τα συγκεκριμένα προβλήματα. Όλοι οι ιδιοκτήτες των εν λόγω οχημάτων θα ειδοποιηθούν με προσωπική επιστολή, ώστε να προσέλθουν σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Nissan, για τον έλεγχο και την αντικατάσταση των εξαρτημάτων όπου χρειαστεί, χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση. Όποιοι καταναλωτές επιθυμούν να επικοινωνήσουν για περισσότερες πληροφορίες μπορούν να το κάνουν στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Nissan στα τηλέφωνα 210 – 3489313 και 210 – 3489438.