Ανακαλούνται 4.236 Toyota Aygo, C-HR, Corolla, RAV4, Yaris, Hilux και Lexus NX, UX, RX, RZ, λόγω του e-Call

H Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας σε συνεργασία με την Toyota Ελλάς A.B.E.E., γενικό αντιπρόσωπο και εισαγωγέα των αυτοκινήτων Toyota και Lexus στην Ελλάδα, ανακοινώνει την ανάκληση 4.236 οχημάτων Toyota Aygo, C-HR, Corolla, RAV4, Yaris, Hilux και Lexus NX, UX, RX, RZ με ημερομηνία παραγωγής από τον Οκτώβριο 2020 έως τον Αύγουστο 2023.

Πιο συγκεκριμένα η συγκεκριμένη ανάκληση περιλαμβάνει την προληπτική αναβάθμιση λογισμικού της τηλεματικής μονάδας DCM στο σύστημα κλήσεων έκτακτης ανάγκης (e-Call) και αφορά σε 4.146 οχήματα Toyota  Aygo, C-HR, Corolla, RAV4, Yaris, Hilux παραγωγής από τον Οκτώβριο 2020 έως και τον Αύγουστο 2023 και 90 οχήματα LEXUS NX, UX, RX, RZ παραγωγής από το Νοέμβριο 2021 έως και τον Ιούλιο 2023.

Στα εμπλεκόμενα οχήματα, εξοπλισμένα με μονάδα DCM (Data Communication Module-Μονάδα Μεταφοράς Δεδομένων), εκτός από άλλες υπηρεσίες, υποστηρίζεται ένα σύστημα κλήσεων έκτακτης ανάγκης (e-Call), οι οποίες πραγματοποιούνται χειροκίνητα ή/και αυτόματα σε περίπτωση σοβαρών ατυχημάτων. Λόγω προγραμματισμού του λογισμικού στην χωρητικότητα μνήμης της DCM, υπάρχει πιθανότητα να μην ολοκληρωθεί η διαδικασία τερματισμού λειτουργίας στην DCM, εντός συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος, όταν το αυτοκίνητο απενεργοποιηθεί. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μη γίνει και επανεκκίνηση της DCM όταν το αυτοκίνητο τεθεί ξανά σε λειτουργία, καθιστώντας έτσι την λειτουργία eCall προσωρινά μη διαθέσιμη.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο πρόβλημα. Η αναβάθμιση του λογισμικού θα πραγματοποιηθεί αυτόματα και ασύρματα από τον κατασκευαστή (μέσω της λειτουργίας ΟΤΑ over-the-air) και χωρίς κανένα κόστος για τους κατόχους των εμπλεκόμενων οχημάτων. Ως εκ τούτου δεν απαιτείται καμία ενέργεια από τους ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων όπως επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο του δικτύου της Toyota Ελλάς A.B.E.E.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται να επικοινωνήσουν µε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Toyota Ελλάς A.B.E.E., στο τηλέφωνο 210-2808222 και ώρες 09:00-17:00.