Μπορεί να ακουστεί κάπως περίεργα, ωστόσο η φετινή σεζόν, με το ξεκίνημα στο Αυστραλιανό Grand Prix στις 26 Μαρτίου θα σηματοδοτήσει τη 10η επέτειο από το ντεμπούτο του Lewis Hamilton στο Albert Park, το 2007. Τότε ως ένας σχετικά άγνωστος νεοφερμένος, ο πλέον τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, συνεργάζεται με τον Fernando Alonso στην McLaren, κερδίζοντας αμέσως φήμη, μη φοβούμενος την προσέγγιση και τη δέσμευση καθαρά στην ταχύτητα από τις αρχές της καριέρας του.

Απτόητος, άδραξε την ευκαιρία του και παρά τα ένα, δυο σφάλματά του το Σάββατο, κατέλαβε στην τέταρτη θέση στο grid στον παρθενικό του αγώνα μπροστά σε ένα πλήθος 105.000 θεατών. Και εάν αυτό θεωρήθηκε συγκλονιστικό, η εκκίνησή του ενίσχυσε την άποψη των οπαδών που τον διέβλεπαν ένα ξεκάθαρο πρωταθλητή του μέλλοντος, καθώς ο ίδιος άνοιξε και πήρε την εξωτερική γραμμή για να καταλάβει στην τρίτη θέση στην πρώτη στροφή περνώντας τον ομόσταυλό του και δύο φορές πρωταθλητή, Fernando Alonso.

Αυτό οδήγησε σε ένα πρόωρο pit stop τον Alonso και με αυτό το πλεονέκτημα κατάφερε να οδηγήσει την κούρσα, πριν τελειώσει δεύτερος πίσω από τον Φιλανδό Iceman, Kimi Raikkonen για τη Ferrari, με τον Hamilton να καταλαμβάνει την τρίτη θέση. Και κάπως έτσι η ιστορία ξεκίνησε να γράφεται. Ήταν η αρχή μιας, όχι μόνο εντυπωσιακής καριέρας για τον Hamilton, αλλά και για αρκετές γραμμές ιστοριών, στις οποίες το όνομά του εμπλεκόταν.

Γρήγορος, επιθετικός, ο πρώτος έγχρωμος Βρετανός οδηγός και ένας άνθρωπος έτοιμος να επιτεθεί, χωρίς να δίνει ιδιαίτερη σημασία, ήθελε να κερδίσει αγώνες, να ηγηθεί του πρωταθλήματος και να γίνει εκείνος που θα πάρει τον τίτλο, χάνοντας μόνο στον τελευταίο αγώνα στη Βραζιλία, όπου ο Raikkonen βγήκε νικητής.

Όταν θα επιστρέψει στη Μελβούρνη το Μάρτιο, θα είναι το πιο γνωστό αστέρι του μηχανοκίνητου αθλητισμού, έχοντας πλέον οπαδούς από όλο τον κόσμο και ένα τεράστιο κοινό στα social media, ο πρώτος πραγματικά παγκόσμιος πρωταθλητής της σύγχρονης εποχής, αν και πλέον δεν κατέχει τον τίτλο.

Πλέον στα 32 του, από τις 7 Ιανουαρίου, μπορεί να διεκδικήσει την τρίτη νίκη στην καριέρα του στην Αυστραλία και να φτάσεις τις 53 νίκες συνολικά, περισσότερες από κάθε άλλο Βρετανό οδηγό. Στις 188 εκκινήσεις, έχει λάβει 104 βάθρα, 61 pole positions, ενώ έχει καταγράψει 31 ταχύτερους γύρους. Στέφθηκε πρωταθλητής το 2008 με τη McLaren και στη συνέχεια το 2014 και το 2015 με τη Mercedes.

Τα στατιστικά στοιχεία, ωστόσο, λένε μόνο τη μισή ιστορία από τον πλήρη αντίκτυπο του Hamilton στην F1, καθώς αυτή ετοιμάζεται να προχωρήσει στη νέα, μετά Ecclestone εποχή, ταυτόχρονα με το νέο κανονισμό, που αναμένεται να ευνοήσει και πάλι την αεροδυναμική. Το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου του τον περνάει στην Αμερική, πρόσφατα χαλάρωνε στο Los Angeles, απολαμβάνει ένα ροκ τρόπο ζωής και ζει την καθημερινότητά του όσο καλύτερα μπορεί.

Όλο αυτό μερικές φορές τον έφερε σε διαφωνία με μερικές από τις πιο συντηρητικές φυσιογνωμίες της F1, ωστόσο με την ανάληψη των ινίων η αμερικάνικη Liberty Media εστιάζει στον Hamilton, θεωρώντας ότι επάνω του μπορεί να βρει το σύγχρονο brand που θα τους εκτοξεύσει ακόμη περισσότερο.

Στα αρχεία του Βρετανού περιλαμβάνονται ο νεότερος πρωταθλητής, πριν τον Sebastian Vettel, ο πρώτος Άγγλος που κέρδισε τρεις τίτλους, καθώς και ο οδηγός που έχει καταγράψει τις περισσότερες νίκες σε μια σεζόν χωρίς να λάβει τον τίτλο, δηλαδή την περασμένη, όταν έλαβε βάθρο 10 φορές, αλλά τελικά κατέληξε δεύτερος πίσω από το Γερμανό  teammate του στη Mercedes, Nico Rosberg.

Ο Rosberg έχει πλέον αποσυρθεί, αφήνοντας το Hamilton με νέο teammate το Φιλανδό Valtteri Bottas, ο οποίος κάνει το ντεμπούτο του στη Mercedes στο Albert Park. Αυτή φαίνεται να είναι μια ενδιαφέρουσα προοπτική μεταξύ Rosberg και Hamilton, και την οποία όλοι αναμένουν να τους δουν να μάχονται ξεκινώντας την  Κυριακή από τη Μελβούρνη.