Το GP του Monaco ολοκληρώθηκε με τη Ferrari να πανηγυρίζει το 1 – 2, με νικητή τον Sebastian Vettel, ο οποίος το χάρηκε και με το παραπάνω. Στη δεύτερη θέση περιορίστηκε Kimi Raikkonen, ενώ την τριάδα ολοκλήρωσε ο Daniel Ricciardo. Ουσιαστικά τη νίκη στο Γερμανό οδηγό της Ferrari την έδωσε η στρατηγική, αφού στον αγώνα δεν είδαμε προσπέρασμα πέρα από την εκκίνηση και τα pit stop.

Μόλις έσβησαν τα πέντε κόκκινα φώτα, ο Raikkonen κρατήθηκε εύκολα πρώτος, ενώ πίσω δεν είχαμε κάποια αλλαγή, με τον Hamilton να παλεύει για κερδίσει κάποια θέση από την 13η της εκκίνησης. Raikkonen, Vettel, Bottas και οι δύο Red Bull ακολουθούσαν είχαν ένα σταθερό ρυθμό για μερικούς γύρους. Ο Kimi Raikkonen κατάφερε να ανεβάσει τη διαφορά στα 2” από τον Vettel με τις διαφορές να αρχίσουν να ανοίγουν. Ο μόνος που δε μπορούσε να χτίσει διαφορά ήταν ο Bottas, με τις Red Bull να πιέζουν.

Ο Hamilton με την εγκατάλειψη του Hulkenberg και το pit stop του Perez ανέβηκε στη 10άδα, με τον Kvyat να βρίσκεται μπροστά του. Στον 25ο γύρο, ο Raikkonen ξεκίνησε τα ντουμπλαρίσματα, με τη διαφορά να μειώνεται αισθητά από τον Vettel, όμως η διαφορά ανέβηκε και πάλι. Ο Vettel όμως άρχισε να κινείται σε πιο γρήγορο ρυθμό από τον ομόσταβλό του, με αποτέλεσμα ο Φιλανδός να μπει στα pit.

Εκείνη την ώρα είχαν ήδη μπει στα pit οι Verstappen και Bottas, αλλά ο Raikkonen μπαίνοντας στον επόμενο γύρο βρήκε μπροστά τους χωρίς προβλήματα. Δύο γύρους μετά μπήκε και ο Vettel και εκεί η στρατηγική της Ferrari έφερε στην κορυφή το Γερμανό πιλότο. Ο Ricciardo κράτησε περισσότερο τα ελαστικά και μπαίνοντας στα pit βγήκε άνετα μπροστά και από τον Bottas, αλλά και από τον Verstappen.

Ο Hamilton εκμεταλλευόμενος τα pit stop των αντιπάλων του ανέβηκε 6ος, όμως όταν ήρθε η ώρα να μπει στα pit στον 47ο γύρο έπεσε στην 7η θέση. Η διαφορά των δύο Ferrari είχε φτάσει πλέον τα 10” και εκεί κάπου η επαφή του Button, με τον Wehrlein λίγο πριν την είσοδο στο τούνελ, έφερε τον τελευταίο με το μονοθέσιο κάθετα στις μπαριέρες. Στην αρχή όλοι πάγωσαν, αλλά ευτυχώς ήταν όλα καλά για τον πιλότο της Sauber να βγαίνει υγιέστατος από το μονοθέσιο.

Το Safety Car βγήκε αμέσως στην πίστα και έτσι όλες οι διαφορές εξανεμίστηκαν, με την αγωνία να μεγαλώνει αν και είναι πολύ δύσκολη η προσπέραση στο Monaco. Το SC έφυγε από την πίστα στον 66ο γύρο, με τον Vettel να παίρνει αμέσως διαφορά τον Raikkonen να μην απειλείται και τον Ricciardo να πιέζεται από τον Bottas, που όμως είχε στους καθρέπτες του τον Verstappen. Τελικά τίποτα δεν άλλαξε και κάπως έτσι ο Γερμανός οδηγός της Ferrari πήρε την κάρο σημαία, με τον Raikkonen να τερματίζει δεύτερος και τον Ricciardo να ανεβαίνει στο τρίτο σκαλί του βάθρου.

Έτσι η Ferrari ξαναπήρε προβάδισμα στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, ενώ ο Vettel έφτασε τη διαφορά στη μία νίκη στο Πρωτάθλημα Οδηγών. Ο επόμενος αγώνας είναι στον Καναδά στις 11 Ιουνίου.

Οι 10 πρώτοι του Monaco GP:

ΘέσηΟδηγόςΑυτοκίνητοΧρόνος
1.Sebastian VettelFerrari1:44:44.340
2.Kimi RaikkonenFerrari+3.140
3.Daniel RicciardoRed Bull Racing - TAG Heuer+3.745
4.Valtteri BottasMercedes+5.517
5.Max VerstappenRed Bull Racing - TAG Heuer+6.199
6.Carlos SainzToro Rosso - Renault+12.038
7.Lewis HamiltonMercedes+15.801
8.Romain GrosjeanHaas - Ferrari+18.150
9.Felipe MassaWilliams - Mercedes+19.445
10.Kevin MagnussenHaas - Ferrari+21.443