Μία είδηση που θα απογοητεύσει αρκετούς ανακοίνωσε η Skoda. Η Fabia δε θα αποκτήσει έκδοση RS, αφού σύμφωνα με τους Τσέχους μια τέτοια έκδοση δε θα έφερνε στην εταιρεία την κερδοφορία που θα ήθελαν για ένα τέτοιο μοντέλο. Ουσιαστικά όμως ένας από τους λόγους της συγκεκριμένης επιλογής είναι ότι η Skoda πλέον ρίχνει και αυτή το βάρος στην ηλεκτροκίνηση, αφού όπως ανακοινώθηκε η εταιρεία έχει στόχο έως το 2030 το 50-70% των ευρωπαϊκών πωλήσεων να αποτελείται από αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

Επιπλέον, μέχρι το 2030 οι Τσέχοι θα έχουν φέρει στην αγορά άλλα τρία αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, με σκοπό να φτάσουν τους στόχους που αναφέραμε. Έτσι η Fabia μηχανικά θα παραμείνει ως έχει με τις 5 συνολικά εκδόσεις. Αυτές είναι ο MPI κινητήρας των 65 και 80 ίππων και ο TSI κινητήρας των 95 και 110 ίππων. Η πιο ισχυρή έκδοση θα είναι με τον 4κύλινδρο TSI κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 150 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 25,4 κιλά.

Σίγουρα η έκδοση με τους 150 ίππους είναι αρκετά ικανοποιητική από πλευράς δύναμης και ταχύτητας, αφού η Fabia είναι μικρή και ελαφριά, όμως μια έκδοση RS θα ήταν σίγουρα διαφορετική, επειδή θα είχε φτιαχτεί κατάλληλα για να προσφέρει το κάτι παραπάνω. Για όσους ενδιαφέρονται το μικρό μοντέλο αναμένεται στην ελληνική αγορά στα τελειώματα του χρόνου.

Τελικά μήπως η Skoda ακολουθεί το παράδειγμα της Renault, η οποία σταματάει τις γρήγορες εκδόσεις R.S. και η μη ύπαρξη της Fabia RS είναι η αρχή του τέλους για τις συγκεκριμένες εκδόσεις; Δυστυχώς όπως φαίνεται ο ηλεκτρισμός θα φέρει πολλές αλλαγές στην αυτοκίνηση.