Το 2014 ολοκληρώθηκε και τυπικά με τις απονομές των επάθλων από την ΟΜΑΕ όπου βραβεύτηκαν οι διακριθέντες οδηγοί του GTCC. Ωστόσο “χρωστάμε” μία ενημέρωση για το τι μέλει γενέσθαι το 2015, το οποίο έγινε ακόμα πιο επιτακτικό τις τελευταίες ημέρες και τα πολλά τηλέφωνα από φίλους οδηγούς.

Στο τέλος του 2014 είχαμε την ενημέρωση από την Ομοσπονδία ότι σκόπευε για το 2015 να δημιουργήσει ένα θεσμό στο χώρο του timetrial ο οποίος θα ήταν και το μοναδικό έπαθλο πλέον. Αναγνωρίζοντας την μέχρι τώρα προσφορά μας (και τους ευχαριστούμε γι αυτό) μας ζητήθηκε η γνώμη για την νέα διοργάνωση και στα πλαίσια του να βγει έγκαιρα ο νέος κανονισμός , αποστείλαμε γραπτώς (σε 7σέλιδο κείμενο) τις προτάσεις μας στα τέλη Δεκέμβρη 2014.

Στο επόμενο δίμηνο η αρμόδια επιτροπή μας παρουσίασε το κανονισμό και το πλάνο για τη νέα διοργάνωση αλλά διαπιστώσαμε ότι θα υπάρχουν πολλά προβλήματα στην εφαρμογή του και προσπαθήσαμε να τους μεταφέρουμε την εμπειρία μας στο χώρο, με αποτέλεσμα στο επόμενο διάστημα (μέχρι και τον Μάρτιο) να κάνουμε πολλά ραντεβού (πάνω από 5) με μέλη της επιτροπής αλλά και άλλα μέλη της Ομοσπονδίας.

Πριν από λίγες ημέρες είδαμε και εμείς τον τελικό κανονισμό του Circuit Battles στον οποίο είχαν συμπεριληφθεί (δυστυχώς) ελάχιστες από τις αλλαγές που είχαμε προτείνει. Η άποψη του GTCC ήταν εξαρχής ότι θα μπορούσαμε να έχουμε ένα νέο θεσμό βασισμένο στην ήδη επιτυχημένη διοργάνωση, με κάποιες επιμέρους βελτιώσεις. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι κάναμε ότι μπορούσαμε για να συμβάλουμε σε αυτό και μέσα σε αυτό το πλαίσιο, πέρα από την προσπάθεια του καθένα μας, αποφασίσαμε για πρώτη φορά μετά από 9 συνεχόμενα χρόνια επιτυχημένων εκδηλώσεων-αγώνων να αναστείλουμε τους αγώνες GTCC.

Με αυτό τον τρόπο και όσο πιο έμπρακτα μπορούμε δείχνουμε ότι θέλουμε να επιτύχει ο νέος θεσμός, μή θέλοντας να σταθούμε ανταγωνιστικά απέναντι του συνεχίζοντας τους αγώνες του GTCC. Ωστόσο δεν μπορούμε να κρύψουμε την απογοήτευση μας, ως προς το ύφος της νέας διοργάνωσης η οποία “φεύγει” από την φιλοσοφία του GTCC, το οποίο ήθελε να φέρει τον ενθουσιώδη, ερασιτέχνη οδηγό στην πίστα με το μικρότερο δυνατόν κόστος.

Πριν κλείσουμε αυτό το Δελτίο Τύπου θα θέλαμε να θυμίσουμε (για όσους μέχρι και σήμερα δεν μας ξέρουν) ποιο είναι το GTCC. Το GreekTrack Championship of Clubs ξεκίνησε το 2005 με την ιδέα πολλών οργανωμένων club να κάνουμε ασφαλείς και κυρίως φθηνούς αγώνες για τα μέλη μας. Έτσι από το 2006 ξεκινήσαμε, με την βοήθεια πολλών λεσχών, τους αγώνες οι οποίοι στην πορεία των χρόνων μεγάλωσαν, εξελίχτηκαν “έβγαλαν” οδηγούς, αλλά κυρίως χάραξαν νέα πρότυπα στην ασφάλεια στους αγώνες TimeTrial και αποτέλεσαν σωστό και ασφαλές παράδειγμα για πολλούς αντίστοιχους αγώνες στην Ελλάδα. Συνολικά σε 9 συνεχόμενα χρόνια (2005-2014) το GTCC έκανε 46 αγώνες στους οποίους υπήρχαν συνολικά 3346 συμμετοχές.

Βρεθήκαμε σε πίστες καρτ (Αφίδναι, Βραχνέικα Πάτρας, Καλαμάτα), πίστες ταχύτητας (Μέγαρα, Τρίπολη) αλλά και σε αναβάσεις (Δημητσάνα) και Super ειδικές (SSSstageAcropolis – Κόρινθος). Όλα αυτά τα χρόνια ο βασικός άξονας των αγώνων του GTCC ήταν το κλίμα παρέας, ο “επαγγελματισμός” (δεν αναβάλαμε ποτέ προκηρυγμένο αγώνα), το μικρότερο δυνατό κόστος για τους αγωνιζόμενους, και οι αλλαγές στον κανονισμό πάντα μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες και λαμβάνοντας υπόψιν τις γνώμες των οδηγών.

Όπως αναφέραμε ήδη για το 2015 δεν θα κάνουμε αγώνες  (ίσως 1-2 εφόσον υπάρξει ανάγκη και ζήτηση από τους οδηγούς) για να αφήσουμε να προχωρήσει ο νέος θεσμός της Ομοσπονδίας. Μπορεί να μην είναι της “φιλοσοφίας” μας, ωστόσο θα πρέπει να τηρήσουμε την δέσμευση μας, και να “αποσυρθούμε”. Ευχαριστούμε όλα τα club, τους οδηγούς, τις λέσχες και τους χορηγούς που μας στήριξαν όλα τα προηγούμενα χρόνια και υποσχόμαστε θα συνεχίσουμε να είμαστε κοντά και να παρακολουθούμε τις εξελίξεις.

Το προεδρείο του GTCC